کنترل ویژه محورهای ورودی کهگیلویه و بویراحمد، میزبانی از گردشگران بعد از کرونا

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمد و شد در محورهای ورودی این استان با استقرار گروه های ویژه به شدت کنترل می گردد.

کنترل ویژه محورهای ورودی کهگیلویه و بویراحمد، میزبانی از گردشگران بعد از کرونا

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

حسین کلانتری دوشنبه، چهارم فروردین ماه 98 از روزهای ابتدایی ورود این ویروس به استان تا به امروز به صورت مستمر و سرزده از برخی ایستگاه های غربالگری از جمله ایستگاه غربالگری محور یاسوج-اصفهان بازدید داشته و از نزدیک بر فرایند کنترل ورود و خروج مسافران در این محور مواصلاتی نظارت داشته است.

وی در بازدید از ایستگاه غربالگری محور یاسوج-اصفهان با تاکید بر اینکه کنترل ورودی های استان از جهات مختلف حائز اهمیت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه محور یاسوج-اصفهان از راستا پل کتا مهم ترین ورودی استان است، اظهار داشت: باتوجه به دستورالعمل ابلاغی، اجرای کامل این دستورالعمل برای کنترل ورودی پل کتا و اطمینان یافتن از جلوگیری از ورود افرادی که احتمال ابتلا به این ویروس را دارند، حائز اهمیت است.

کلانتری توضیح داد: همانگونه که بارها به وسیله رسانه ملی و استانی، سایت ها، پایگاه های خبری و فضای مجازی اعلام شده است به علت تعطیلی هتل ها، رستوران ها، واحدهای بوم گردی، تفرجگاه ها و پارک ها امکان اسکان هیچ مسافری در استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: مسافران باید در بدو ورود توجیه شوند تا راستا مناسبی را برای تردد انتخاب نمایند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم این استان به مهمان نوازی شهرت دارند، مطرح کرد: اما اکنون حفظ سلامتی میزبان و مهمان مهم ترین اولویت ما است، بعد از شکست کرونا ویروس و در ایام تابستان میزبان مهمانان خواهیم بود.

کلانتری تاکید نمود: سلامت مردم شوخی بردار نیست و در صورت بی توجهی به دستور العمل ها و کوتاهی هیچ عذری از کسی پذیرفتنی نیست.

وی از استقرار تیم های پایش سلامت و ایستگاه های غربالگری در همه محورهای ورودی استان اطلاع داد و بیان نمود: تیم های غربالگری به صورت 24 ساعته در این محورها مشغول به فعالیت هستند و همه محورها به صورت مرتب رصد و کنترل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 775

به "کنترل ویژه محورهای ورودی کهگیلویه و بویراحمد، میزبانی از گردشگران بعد از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل ویژه محورهای ورودی کهگیلویه و بویراحمد، میزبانی از گردشگران بعد از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید