2 کماندار قزوینی نایب قهرمان رقابت های جهانی چین شدند

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران: دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین گفت: اسماعیل عبادی و یاسر عمومی دو کماندار قزوینی پیروز شدند در رقابت های جهانی چین در بخش تیمی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود نمایند.

2 کماندار قزوینی نایب قهرمان رقابت های جهانی چین شدند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

محمدرضا رهجو در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین، گفت: برای نخستین بار در تاریخ ورزش تیروکمان کشور اسماعیل عبادی و یاسر عمویی دو کماندار قزوینی به همراه مجید قیدی توانستند در بخش تیمی عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را به دست آوردند.

وی اضافه نمود: همچنین سرپرستی تیم ملی کامپوند ایران در این مسابقات بر عهده مجید ملاحسینی رئیس هیئت تیروکمان استان قزوین بود.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان قزوین بیان کرد: این افتخار بسیار بزرگی است که توسط کمانداران استان به دست آورده و امیدواریم که این افتخارات کماکان ادامه داشته باشد.

رهجو با اشاره به ظرفیت های تیروکمان در استان قزوین، توضیح داد: ما در ورزش تیروکمان این استان با وجود کمبودها، قهرمانان خوبی داریم که نمونه این ورزشکاران عبادی و عمویی هستند.

وی با اشاره به مسائل اقتصادی هیئت تیروکمان استان قزوین، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان باید نگاه ویژه تری به این هیئت ورزشی داشته باشد و فکری برای رفع سازی این هیئت بیندیشد.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 497

به "2 کماندار قزوینی نایب قهرمان رقابت های جهانی چین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 کماندار قزوینی نایب قهرمان رقابت های جهانی چین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید