رونمایی کارلوس از کاپیتان و رکوردشکنی شجاعی

به گزارش مجله پیامک مسعود، شجاعی با 3 بار حضور در جامهای جهانی و 4 بار حضور در جام های ملتهای آسیا، به رکوردی بزرگ در فوتبال ایران دست یافت که بعید به نظر می رسد بازیکنی به راحتی در آینده نزدیک رکورد او را تهدید کند.

رونمایی کارلوس از کاپیتان و رکوردشکنی شجاعی

رونمایی کارلوس از کاپیتان و رکوردشکنی شجاعی

خاتمه کارلوس کی روش از کاپیتان اول تیمش در دقیقه 88 بازی با عمان رونمایی کرد.مسعود شجاعی اا با همان چند دقیقه که در زمین بود یک رکورد به نان خودش ثبت کرد. حالا او در کنار جواد نکونام و مهدی مهدوی کیا، یکی از 3 بازیکن تاریخ فوتبال ایران است که حضور در چهار دوره جام ملتهای آسیا را تجربه نموده است.

شجاعی با 3 بار حضور در جامهای جهانی و 4 بار حضور در جام های ملتهای آسیا، به رکوردی بزرگ در فوتبال ایران دست یافت که بعید به نظر می رسد بازیکنی به راحتی در آینده نزدیک رکورد او را تهدید کند.

شجاعی بعد از بازی با عمان گفت:ضربه پنالتی تیم عمان که بیرانوند در ابتدای مسابقه آن را مهار کرد، انگیزه زیادی برای پیروزی به بازیکنان ایران داد.برد ما روی کوشش زیاد و اصرار بازیکنان در میدان به دست آمد. طبیعی است به عنوان تیمی که مدعی قهرمانی آسیا است، فشار زیادی روی ما باشد. با این حال به این مسئله عادت نموده ایم و تحت تاثیر این فشارها قرار نمی گیریم.

کاپیتان تیم ملی گفت: بازیکنان و کادر فنی با آرامش خاصی بر عبور از تمامی مراحل در جام ملت ها تمرکز نموده اند تا بدین ترتیب، تیم به فینال راه یافته و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

شجاعی در خاتمه گفت:باید از تماشاگران ایران که از ابتدای مسابقات از ما حمایت کردند تشکر کنم.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 50

به "رونمایی کارلوس از کاپیتان و رکوردشکنی شجاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی کارلوس از کاپیتان و رکوردشکنی شجاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید