شفاف سازی درباره بودجه غلامرضا تختی، مدعیان سند منتشر نمایند

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، سازندگان فیلم غلامرضا تختی در واکنش به بعضی ادعاهای مطرح شده پیرامون منابع اقتصادی این فیلم سینمایی بیانیه ای منتشر کردند:

شفاف سازی درباره بودجه غلامرضا تختی، مدعیان سند منتشر نمایند

متن این بیانیه به توضیح ذیل است:

از سال گذشته که در نشست خبری تنگه ابوقریب بودجه فراوریی فیلم را اعلام کردیم، امید داشتیم بازار شایعه و تهمت برچیده شود و اندک آرزویی که سایر فراوریات سینمایی هم مشی مشابهی در پیش گیرند تا سره از ناسره تعیین و شفافیت اقتصادی فراوریات سینمای ایران به سنت بدل شود.

در ادامه همین نگاه و با اعتقاد به لزوم آگاهی مخاطبان و رسانه ها، در خبرهای مربوط به سریال نهنگ آبی هم نام تک تک سرمایه گذاران را ذکر کردیم. شگفت این که تمرکز بر پروژه های بعدی و پرهیزمان از پاسخ دادن و پیگیری قضایی، ادعاهایی که بدون مبنا و سند بر زبان ها و کاغذها جاری می شد، توهم درستی افتراها را در کسانی تقویت کرد.

ظاهرا همه شب ها و روزهایی را که به دوندگی برای مهیا کردن شرایط و سرمایه ساخت تختی گذراندیم، نارفیقان به تیز کردن قلم های تهمت و تقویت تصورهای خودساخته سپری کردند و اینک که توانستیم عهدمان را با خود به جا آوریم و حتی به قیمت توقف فراوری تختی، به پیشنهادهای نوکیسگان، نه بگوییم و داستان دنیا پهلوان را مثل زندگی و شخصیت خودش پاکیزه از هر پول مشکوک و دور از پیشنهادهای به اصطلاح نجومی بسازیم، ورق را برگشته می بینیم و در کنار ستایش ها و محبت ها و حتی نقدهای جدی و کوبنده و ریزبینانه ای که خستگی از تن مان به در می نماید، دهان هایی را همچنان گشوده به تکرار تهمت های نخ نما و نامربوط می یابیم.

همین جا صراحتا اعلام می کنیم بودجه پروژه تختی هشت و نیم میلیارد تومان بوده که شصت درصد آن را سعید ملکان و چهل درصد را بنیاد سینمایی فارابی تأمین نموده اند.

صراحتا از هر شخص یا ارگانی که مدعی داشتن سهمی در این پروژه است یا هر رسانه ای که سندی مبنی بر مشارکت نهادها یا افرادی دیگر در فراوری این فیلم دارند، می خواهیم اسناد ادعای شان را بدون پرده پوشی منتشر نمایند. در غیر این صورت پیگیری قضایی تهمت ها و ادعاهای بدون مبنا و مدرک را بر خود محفوظ می دانیم و کوشش های غیرمنصفانه ای را که به نظر می رسد با هدف حاشیه سازی برای پروژه غلامرضا تختی انجام می شود بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

در انتها از تمام رسانه هایی که نقد و پرسشگری را به اغراض شخصی نمی آمیزند و تحقیق را پیش احتیاج طرح ادعا می بینند، تشکر می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 56

به "شفاف سازی درباره بودجه غلامرضا تختی، مدعیان سند منتشر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفاف سازی درباره بودجه غلامرضا تختی، مدعیان سند منتشر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید