مائوریتزیو ساری: فابرگاس باید از چلسی می رفت، از نظر تعداد هافبک ها مشکل داریم

به گزارش مجله پیامک مسعود، مائوریتزیو ساری از جدایی سسک فابرگاس و شرایط تیمش در آستانه رویارویی با تاتنهام سخن گفت.

مائوریتزیو ساری: فابرگاس باید از چلسی می رفت، از نظر تعداد هافبک ها مشکل داریم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس در خانه تاتنهام از شرایط بازیکنان تیم خودش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: در مورد جدایی فابرگاس، فقط می توانم نظر خودم را بگویم. تصمیم باشگاه را در این مورد نمی دانم اما به نظر من، فابرگاس باید می رفت. در چلسیقرارداد بازیکنان بالای 30 سال به صورت یک ساله تمدید خواهد شد. به جذب یک جانشین احتیاج خواهیم داشت. از نظر تعداد هافبک ها، فکر می کنم که اکنون کمی مشکل داریم زیرا لوفتوس چیک مصدوم است. فارغ از این که شرایط بحرانی گردد یا خیر، بدون فابرگاس فقط 5 هافبک داریم.

او در ادامه اضافه کرد: فکر نمی کنم انتقال هادسون اودوی به بایرن مونیخ برای او چندان خوب باشد زیرا کالوم، یک بازیکن بسیار جوان و انگلیسی است. او بازیکنی آینده دار نشان داده و فکر می کنم آینده درخشانی در چلسی خواهد داشت. بهتر است هادسون اودوی در چلسی بماند. به نظر من، او بازیکن مهمی برای چلسی است و در بازی قبلی بسیار خوب بازی کرد. از هادسون اودوی راضی هستم اما نمی دانم موضع باشگاه در قبال او چگونه است. در مورد احتمال جدایی این بازیکن، باید بگویم مسئول نقل و انتقالات باشگاه نیستم و نمی خواهم با بازیکنی در خصوص مسائلی که به من ارتباطی ندارد، صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 40

به "مائوریتزیو ساری: فابرگاس باید از چلسی می رفت، از نظر تعداد هافبک ها مشکل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مائوریتزیو ساری: فابرگاس باید از چلسی می رفت، از نظر تعداد هافبک ها مشکل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید