نشست مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با دهیاران روستاهای سرعین

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در صورت اختصاص زمین مناسب، آماده راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در شهر توریستی سرعین هستیم.

نشست مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با دهیاران روستاهای سرعین

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان شامگاه دوشنبه 12 آذر 97 در جلسه مشترک با دهیاران روستاهای سرعین توضیح داد: راه اندازی بازارچه صنایع دستی می تواند فرصتی جهت فروش و معرفی تولیدات این شهرستان فراهم سازد.

او اضافه نمود: همچنین برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها نیز می تواند فرصتی جهت معرفی تولیدات صنایع دستی فراهم سازد و اداره کل از برگزاری رویدادهای گردشگری حمایت می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل با اذعان به اینکه سرعین یکی از قطب های گردشگری ایران است، ادامه داد: طرح زمستان بیدار سرعین با جدیت دنبال می گردد و انتظار می رود دهیاری ها حامی این طرح باشند.

به گفته فلاحی به ویژه از مشارکت روستاها در برگزاری جشنواره های زمستانی با محوریت گردشگری غذا و آداب و رسوم حمایت می گردد.

او ادامه داد: اداره کل از طرح های سرمایه گذاری نیز استقبال می نماید و تاکنون مجوز احداث سه پیست اسکی در شهرستان صادر شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل خواهان همکاری دهیاران و بخشداران در تحقق شعار زمستان بیدار شد و اضافه نمود: زمستان بیدار می تواند منجر به فعال سازی اقتصاد این منطقه در نیمه دوم سال گردد و ضروری است ماموریت توسعه گردشگری زمستانی با تجمیع توان تمامی گروه های مردمی دنبال گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 20

به "نشست مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با دهیاران روستاهای سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل با دهیاران روستاهای سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید