وینفرد شفر: مغرور نمی شویم و با قدرت به کارمان ادامه می دهیم، طرفداران منشا را پذیرفته اند و حالا او یک مرد آبی است

به گزارش مجله پیامک مسعود، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد این تیم در دیدار مقابل پیکان ابراز رضایت و تأکید کرد که آبی پوشان از این پیروزی مغرور نخواهند شد.

وینفرد شفر: مغرور نمی شویم و با قدرت به کارمان ادامه می دهیم، طرفداران منشا را پذیرفته اند و حالا او یک مرد آبی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وینفرد شفر در نشست خبری پس از دیدار مقابل پیکان گفت: اول از همه باید بگویم آغاز بازی یک مقدار مشکل و سخت بود. می دانستیم تیم پیکان به خصوص در ضدحملات خوب است، اما هر چه از بازی گذشت و دقیقه به دقیقه بازی بهتر شد. از گل هایی که بازیکنانم و مهاجمانم یعنی تبریزی و ایسما به ثمر رساندند، خشنودم.

امیدوارم همه به تیم من احترام بگذارند وی در ادامه اضافه کرد: دیروز در نشست خبری گفتم که مشکلاتی داشتیم، اما از عملکرد همه بازیکنانم خشنودم که با صددرصد توان جنگیدند و کوشش کردند. اکنون خشنودیم و امیدوارم همه به این تیم احترام بگذارند.

برای شجاعیان و زکی پور خشنودم سرمربی تیم فوتبال استقلال توضیح داد: بابت بازگشت داریوش شجاعیان خشنودم که شش هفت ماهی بیرون بود. او امروز بازگشت و خیلی خوب هم بود. طبیعتاً وقتی یک بازیکن بعد از مدت ها بازی می نماید، دچار اشتباهاتی می گردد و خشنودیم که امروز داریوش بازی کرد. تعویض او هم به این مربوط نبود که اشتباه کرد، بلکه او را تعویض کردیم تا ریسک ننموده باشیم و دوباره برای اش مسئله ای پیش بیاید. از گلزنی زکی پور هم خشنودم. البته او قبلاً هم گل زده بود که گل او را با آفساید مردود اعلام نموده بودند و این اولین گل فصلش بود.

مغرور نمی شویم و با قدرت به کارمان ادامه می دهیم شفر خاطر نشان کرد: ما مغرور نمی شویم و به کارمان با قدرت ادامه خواهیم داد. باید خودمان را برای لیگ قهرمانان آسیا هم آماده کنیم و به هیچ وجه نمی خواهیم مغرور شویم تا کارمان را به درستی انجام دهیم. البته امیدوارم از فردا زمین تمرین مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم کارهای تاکتیکی و ترکیبی مورد نظرمان را به درستی انجام دهیم، چون ما فوتبال یک ضرب و دو ضرب روی زمین را به نمایش می گذاریم و برای تمرین این سبک بازی، احتیاج به زمین تمرین خوب داریم.

بازیکنانم برای اهداف شان جنگیدند چیزی که امروز دیدیدم یک کار تیمی بسیار خوب بود.، وی با بیان این جمله اضافه کرد: بازیکنانم برای اهداف شان جنگیدند. امروز هم دیدید چه موقعی که گل زدیم و چه وقتی که اشتباهی می کردیم، همه به همدیگر یاری می کردند. وقتی مرتضی تبریزی، ایسما، وریا یا زکی پور گل زدند همه خشنود شدند و حتی بازیکنان نیمکت نشین خشنود بودند. اگر کسی بازی نکرد، ناراحت نبود و کسی اعتراضی به این نداشت که چرا بازی ننموده است و این برای روحیه تیمی ما بسیار مناسب است و می تواند در آینده بیشتر به ما یاری کند.

بازیکنان جوان ما هنوز صددرصد آماده نیستند و باید به آنها وقت بدهید وی با تمجید از تیم داوری دیدار پیکان - استقلال گفت: در این فصل بهترین عملکرد از تیم داوری بود که دیده بودم. در صحنه ای که بازیکن تیم پیکان مدام دنبال خطای پنالتی بود، در حالی که خطایی رخ نداده بود و داور تصمیم درستی گرفت و او را تحسین می کنم. دوباره می گویم که باید به بازیکنان جوان ما وقت بدهید. بازیکنان جوان ما هنوز صددرصد آماده نیستند و با بازی ما به صورت کامل آشنا نشده اند. باید به آنها زمان بدهیم تا خودشان را نشان دهند.

امیدوارم برای بازی بعدی علی کریمی را داشته باشیم سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقات دیدار مقابل پیکان ادامه داد: از کارت زردی که فرشید باقری گرفت، خشنود نیستم. وقتی داور به او کارت زرد نشان داد، خودش متوجه شد چه اتفاقی افتاده و بازی بعدی را از دست داده است. امیدوارم برای بازی بعدی علی کریمی را داشته باشیم. باید از دکتر نوروزی درباره وضعیت علی کریمی سؤال کنم که آیا آماده خواهد شد یا نه. برای سرمربی تیم پیکان آرزوی موفقیت دارم. او مربی قابل احترامی است. امروز مقابل تیم او بازی سختی داشتیم. امیدوارم که خودشان را به لیگ برگردانند و از پیروزی های بعدی این تیم خشنود خواهم شد.

طرفداران منشا را پذیرفته اند و حالا او یک مرد آبی است شفر در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه به نظر می رسد بازی کردن منشا یک سورپرایز بود و با توجه به غیبتش در تمرینات چرا به او بازی داد، گفت: خواستم شما را غافلگیر کنم! قبل از بازی با منشا صحبت کردم و از او پرسیدم به جز مهاجم مرکزی در چه پستی می تواند بازی کند که گفت هم راست و هم چپ بازی می نماید. می خواستم او را آزمایش کنم و طبیعی بود شجاعیان را که تازه از مصدومیت برگشته است، از بازی خارج کنیم. ما این فرصت را به منشا دادیم که او را آزمایش کنیم. نمی گویم که بدون ایراد بازی کرد و ایرادهایی هم داشته، اما فکر می کنم بازی قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و اکنون هم طرفداران او را پذیرفته اند و حالا یک مرد آبی است. امروز نه، اما شاید در نشست های خبری بعدی راجع به یکسری مسائل صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 60

به "وینفرد شفر: مغرور نمی شویم و با قدرت به کارمان ادامه می دهیم، طرفداران منشا را پذیرفته اند و حالا او یک مرد آبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینفرد شفر: مغرور نمی شویم و با قدرت به کارمان ادامه می دهیم، طرفداران منشا را پذیرفته اند و حالا او یک مرد آبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید