آتش سوزی در 15 مغازه و انبار ناصرخسرو

به گزارش مجله پیامک مسعود، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در 15 مغازه و انبار در ناصرخسرو اطلاع داد.

آتش سوزی در 15 مغازه و انبار ناصرخسرو

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگاران، در این باره اظهار کرد: ساعت 1:13 روز جاری یک مورد آتش سوزی در چندین باب مغازه در خیابان ناصرخسرو، پیش از کوچه مروی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی گفت: پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند.

ملکی گفت: بر اساس آن چیزی که به چشم دیده می گردد، محل آتش سوزی هفت یا هشت باب مغازه بود که در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کردند. بعلاوه بعضی مواد شیمیایی مثل سموم کشاورزی نیز در این مغازه ها وجود داشت. بالای این مغازه ها نیز فضایی وجود داشت که به عنوان انبار استفاده می شد. در مجموع حجم زیادی از اجناس در محل بود و با احتساب طبقات فوقانی حدود 15 باب مغازه و انبار در محل بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: وسعت این محل حدود 1500 متر است. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از مغازه و انبارها شعله ور بود. آتش نشانان عملیات را از چند سو شروع کردند و با برش دادن کرکره ها به محل حریق نفوذ کردند. بعلاوه به وسیله نردبان هیدرولیکی و دستی نیز به طبقات بالا نفوذ کردند.

وی ادامه داد: در حین عملیات هر از گاهی صدای انفجار شنیده می شد که به دلیل وجود بعضی از اقلام مثل اسپری ها در محل بود. خوشبختانه یا عملیات به موقع آتش نشانان، حریق تحت کنترل عایدی.

به گفته ملکی دلیل حادثه نیز در دست آنالیز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1904

به "آتش سوزی در 15 مغازه و انبار ناصرخسرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در 15 مغازه و انبار ناصرخسرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید