اوپو یک دوربین متحرک جمع شونده خواهد ساخت

به گزارش مجله پیامک مسعود، نمونه اولیه دوربین جمع شونده اوپو در Inno Day 2021 به نمایش گذاشته شد.

اوپو یک دوربین متحرک جمع شونده خواهد ساخت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از جی اس ام آرنا؛ روز اول Inno Day Oppo به خاتمه رسید و اوپو نمونه اولیه دوربین عقب جمع شونده خود را به نمایش گذاشت. پیشرفت بزرگ در اینجا این است که اوپو توانست حسگر بزرگ 1/1.56 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 را در یک گوشی با ضخامت 8.26 میلی متری جای دهد. البته یکی از نکات منفی این است که این فناوری فانتزی تنها زمانی در دسترس است که دوربین جمع شود، بنابراین در موقعیت ثابت خود بی فایده است. اما در مورد استفاده از سنسور متحرک، این امکان را برای فاصله بیشتر بین سنسور و لنز واقعی فراهم می کند.

ماژول 50 میلی متری، زوم اپتیکال 2 برابری را ارائه می دهد که در مقایسه با یک ماژول تله فوتو معمولی، جزئیات بیشتری را نمایان می کند. یکی دیگر از مزایای اضافه شده، در بخش عکس های پرتره است که ظاهر طبیعی تری را ارائه می دهد.

شرکت Oppo همچنین نسبت سیگنال به نویز فزونی را در عکس های زوم شده خود تبلیغ می کند که مخصوصاً در عکس های شبانه مفید است. کل ابزار و قطعات این دوربین متحرک در برابر پاشش و گرد و غبار مقاوم هستند و در صورت افتادن، در 0.6 ثانیه به طور اتوماتیک جمع می شوند. اوپو قصد دارد این فناوری را به دستگاه های آینده خود اضافه کند، هرچند مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1933

به "اوپو یک دوربین متحرک جمع شونده خواهد ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپو یک دوربین متحرک جمع شونده خواهد ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید