بانوی اسکواش باز گلستانی مقام سوم جایزه بزرگ تهران را کسب کرد

به گزارش مجله پیامک مسعود، زهرا خورشیدکلایی در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات اسکواش نشنال کلوز و جایزه بزرگ تهران در بخش بانوان با شرکت 27 اسکواش باز برتر ایران در دو جدول مقدماتی و اصلی به میزبانی باشگاه انقلاب تهران برگزار گردید.

بانوی اسکواش باز گلستانی مقام سوم جایزه بزرگ تهران را کسب کرد

وی اضافه کرد: سه اسکواش باز گلستانی در این رقابت ها شرکت کردند که غزال شرف پور در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل آیلی نیری از رسیدن به فینال باز ماند تا عنوان سوم مشترک را کسب کند.

وی ادامه داد: همچنین رضوان سادات نقیبی و نرگس سلطانی دو اسکواش باز گلستانی دیگر بودند که در مرحله یک چهارم نهایی با شکست مقابل رقبا از کسب مقام باز ماندند.

دعوت از سه گلستانی به اردوی تیم ملی اسکواش نوجوانان دختر

نایب رئیس هیئت اسکواش گلستان از دعوت سه گلستانی به اردوی تیم ملی اسکواش نوجوانان دختر اطلاع داد و گفت: نخستین اردوی تیم ملی اسکواش نوجوانان دختر کشورمان در رده های سنی کمتر از 13 سال و کمتر از 15 سال، 19 تا 24 آذر به میزبانی ساری برگزار می گردد.

خورشیدکلایی توضیح داد: نرکس سلطانی، دیانا مقری و مهدیه الوند، اسکواش بازان گلستانی هستند که به اردوی تیم ملی نوجوانان دختر دعوت شده اند که با حضور 20 استعداد برگزیده اسکواش دختران ایران در رده های سنی کمتر از 13 سال و کمتر از 15 سال برگزار می گردد.

وی همچنین با اشاره به کسب مقام سوم تیم گلستان در المپیاد استعدادهای برتر اسکواش دختران ایران، اعلام نمود: نخستین دوره این رقابت ها به میزبانی اراک برگزار گردید که تیم گلستان با پیروزی مقابل تیم های مازندران، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و تهران (ب) به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد اما در این مرحله با شکست مقابل تهران (الف)، در صندلی سوم مشترک ایستاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 17

به "بانوی اسکواش باز گلستانی مقام سوم جایزه بزرگ تهران را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی اسکواش باز گلستانی مقام سوم جایزه بزرگ تهران را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید