برترین مراکز خرید استانبول ، برترین ها و معروف ترین ها (تور ارزان استانبول)

به گزارش مجله پیامک مسعود، یکی از مناطقی که همه ساله گردشگران گران زیادی از کشور ایران به سمت آن روان می شوند، کشور ترکیه و علی الخصوص شهر استانبول می باشد به همین دلیل اگر شما سری به اینترنت بزنید و در آن به جست وجو بپردازید. خواهید دید که مطالب زیادی پیرامون بهترین مراکز خرید استانبول نگاشته شده که به شما جهت سفر به آن یاری خواهد نمود و در این مطالب می توانید رستوران های مهم، آب وهوای جغرافیایی استانبول، وسایل حمل و نقل عمومی و غیر عمومی، بهترین زمان سفر، فرودگاه های این شهر را مشاهده کنید. شما می توانید قبل از سفر با بهترین هتل های استانبول آشنا شوید و سطح قیمتی مکان هایی را که در آن ها غذا خواهید خورد را ارزیابی کنید. در صورت تمایل به گشت و گذار با کشتی، قبل از سوارشدن آن ها را ببینید و از موارد لازم در خصوص آن ها مطلع شوید. شما اگر قصد سفر به استانبول رادارید باید با پارک های آبی آن آشنا شوید و اطلاعاتی پیرامون هر یک از این پارک ها کسب کنید. در سفر به این شهر زیبا مسجدهای آن را نباید از خاطر ببرید. مسجدهایی بزرگ و زیبا که از جمله نقاط مهم در صنعت گردشگر استانبول است اما هم اینک ما به طور اختصاصی به معرفی معروف ترین مراکز خرید استانبول خواهیم پرداخت. خواهیم گفت که هرکدام از این بهترین مراکز خرید استانبول در کجا واقع شده اند و یا چه دیدگاه های مختلفی نظیر دارا بودن برندها و یا مغازه های خاص دارند. در ابتدا باید این مطلب را ذکر کنیم که بعضی از این مجتمع ها در زمره بزرگ ترین مراکز خرید اروپا نیز قرار گرفته اند. ما در این متن به معرفی 15 مورد از بهترین مراکز خرید استانبول خواهیم پرداخت ولی شما باید بدانید که بهترین مراکز خرید استانبول به همین تعداد محدود نمی شوند و شاید در آینده باز هم به معرفی تعدادی از معروف ترین مراکز خرید استانبول در سایر مقاله ها بپردازیم. آماده باشید تا شما را با مکان هایی آشنا کنیم که در آن ها به همراه داشتن کارت اعتباری و یا پول نقد الزامی است.

برترین مراکز خرید استانبول ، برترین ها و معروف ترین ها (تور ارزان استانبول)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

مرکز خرید آکمرکز akmerkez

از بهترین مراکز خرید استانبول، آکمرکز است. این مرکز خرید زیبا در سال 1995 تحت عنوان بهترین مراکز خرید استانبول معرفی شده است و بعلاوه توانسته در سال های 1996 و بعلاوه 2010 هم به ترتیب عنوان بهترین مراکز خرید استانبول و اخذ جایزه بهترین طراحی داخلی در جهان را از آن خود کند. این در حالی اجرا شده که هیچگاه مرکز خریدی نتوانسته هر دوی این عناوین را به همراه هم به دست بیاورد و این هم به نوعی یک رکورد محسوب می شود. اگر بخواهیم به طور میانگین تعداد کسانی که در طول یک ماه از این مرکز خرید تماشا می کنند و یا از آن اجناس مورد نظر خود را تهیه می کنند را عنوان کنیم به عددی در حدود 1 الی 1.5 میلیون خواهیم رسید که عددی بسیار بزرگ است. مرکز خرید آکمرکز خود دارای 246 باب مغازه می باشد که در حوزه مختلفی فعالیت می کنند. مغازه هایی برای لباس های زنانه و یا مردانه و حتی بچگانه، مغازه هایی که می توان از آن ها وسایل بازی بچه ها را خرید کرد و یا مایحتاج سالانه کیف و کفش خود را. در پی عینک هستید ؟ به این مرکز سری بزنید و حتماً از عینک فروشی های آن تماشا کنید. این مجموعه بزرگ در طراحی خود فقط برای افرادی که به خرید آمده اند، فکر نکرده است بلکه برای کسانی که در کنار خرید به تفریح نیز علاقه دارند تدابیری اندیشیده است. وجود رستوران و سینما گویای این امر است. بعلاوه اگر احتیاج به انجام تبادلات بانکی دارید و یا در این سفر از ظاهر خود راضی نیستید و در پی آرایشگری حرفه ای می گشت و یا حتی می خواهید یک حیوان خانگی برای خود خریداری کنید یا اینکه حیوانی که به همراه دارید به امکانات خاصی احتیاج دارد، احتیاج نیست از این مکان خارج شوید زیرا همگی این امکانات در این مرکز خرید گنجانده شده است. در کنار همه این امکانات سوپرمارکت و مغازه لوازم دیجیتال و الکترونیک هم در مرکز خرید آکمرکز تعبیه شده است. گرفتن عناوین مختلف به وسیله این مرکز زیبا بی فایده نبوده چرا که در این مرکز به همه جوانب اندیشیده اند حتی برای مسافرینی که به آن مراجعه می کنند، وسایلی گذاشته شده که بعد از اتمام کار خود بتوانند به راحتی به مکان های اقامتی خود که در نزدیکی این مرکز است، بازگردند. مرکز خرید آکمرکز در بین ساعات 10 صبح الی 22 شب به مدت دوازده ساعت پذیرای شما خواهد بود در صورت احتیاج تلفن و یا آدرس یکی از بهترین مراکز خرید استانبول را در زیر برای شما قرار داده ایم.

تلفن: 0170 282 212 90+

آدرس یکی از بهترین مراکز خرید استانبول: استانبول، بسیکتاس، اتیلر، خیابان نیسپتیه

Nispetiye Cad. Etiler, Besiktas, Istanbul, Turkey

مرکز خرید زورلو سنتر zorlu center

اگر در پی یکی از بهترین مراکز خرید استانبول هستید که هم شیک باشد و هم اجناس لوکسی را در خود داشته باشد و فاصله نزدیکی تا هتل شما داشته باشد، می توانید مرکز خرید زرلو سنتر را انتخاب کنید. این مرکز خرید در قسمت اروپایی استانبول بنا شده و در داخل خود یک مکان اقامتی را هم دارد که شما با اسکان در این هتل 5 ستاره می توانید در نزدیکی مکان اقامتی خود یکی از بهترین مراکز خرید استانبول را هم داشته باشید. این مکان علاوه بر مرکز خرید و هتل در واقع جایی برای اجرای تئاتر و دیگر نمایش های هنری است. این مکان با دارا بودن 180 مغازه تجاری توانسته یکی از خاص ترین محل ها برای گردآوردن مارک های خاص و معروف در کنار هم باشد. مارک هایی که شما هم اکنون شاهد کار آن ها در سراسر جهان هستید و جز لوکس ترین و شاید تجملاتی ترین مارک هایی است که هر مسافری به آن ها برای خرید علاقمند خواهد بود. مارک های چون منگو، تامی هیلفیگر، کوتون، استلا مک کارتنی و h&m از جمله معروف ترین آن هستند که همگی در این سنتر برای خود یک یا چند شعبه دارند. اگر در پی بهترین ها در عرصه لباس و پوشاک هستید، حتماً به زرلو سنتر سری بزنید. در این مرکز خرید شما با ولنتینو، سنت لارنترت، فندی، دیور، پرادا، مونت، بلنک، سوان و کاوالی برخورد می کنید و درصورتی که بودجه مالی شما این امکان را فراهم کند، می توانید از هر کدام که بخواهید بهترین ها را خریداری کنید. پس از خرید و داشتان روزی سراسر لذت ،حتماً گرسنه هستید و می خواهید از خرید دست برداشته و به بیرون از این مرکز در پی غذا بروید ولی دست نگه دارید. بیرون چرا؟ همان طور که گفتیم بهترین ها همین جاست. می توانید به رستوران بین المللی واقع در مرکز سری زده و از انواع و اقسام غذاهای خوشمزه استفاده کنید. در جهانی خوراکی ها برندها مطرح هستند. غذاهای چون eataly، رستوران های ایتالیایی jamie oliver، تامز کیچن، مورینیو یا برندهای محلی تر مانند کسباسی(Köşebaşı) و یا گونایدینی(Günaydın) همگی از مارک های مهم در صنعت غذا هستند که در این مرکز جمع آوری شده اند و شما با خوردن آن ها و بودن در فضای خاص خود را به بهترین ها مهمان خواهید کرد. اگر شما بانوی عزیز به همراه همسر خود به این مرکز سرزده اید و بعد از گشت و گذار همسر شما خسته شده و یا بچه هاتان توان خود را ازدست داده اند می توانید آن ها به سمت سینمای رزلو روانه کنید و نگران وجود صندلی خالی هم نباشید چون این سینما 1600 نفر گنجایش دارد سپس به تنهایی به بازدید به جامانده مغازه ها برسید. این مرکز از بهترین مراکز خرید استانبول است چه از دیدگاه خرید و وسایل لوکس و چه از دیدگاه هتل. پس آن را از دست ندهید و در سفر خود سری به آن بزنید. به آدرس و شماره تماس این مجموعه که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول بوده، در زیر اشاره شده است.

استانبول، بارباروس بولواری کاواساگی، محله لوازیم

Levazim Mh, Barbaros Bulvari Kavsagi, Istanbul, Turkey

تلفن: 9496 444 212 90+

مرکز خرید استینیه پارک istinye park

مجموعه استینیه یک پارک با شرایط خاص و ویژه است. اگر از معماری این بنای زیبا که از معروف ترین مراکز خرید استانبول است، خواستید بدانید می توان به سقفی تماماً از جنس شیشه و بسیار زیبا اشاره نمود که دارای 300 باب مغازه جهت بازدید و خرید است بعلاوه این مجموعه فقط پاساژی برای خرید لباس نیست بلکه شامل بخش های دیگری نیز هست که می توان در میان آن ها به موارد زیر اشاره نمود. قسمتی که به نام منطقه مد مشهور است و در آن بسیاری از برندهای مطرح و فعال حضور دارند، وجود یک پارک در مرکز آن که بسیار سرسبز و زیبا است، وجود یک مجموعه مخصوص بچه ها شما که در آن به بازی و تفریح بپردازند، وجود باشگاه و علی الخصوص مکانی برای صخره نوردی برای تفریح و ورزش بازدیدکنندگان، سالن سینما آن هم نه یک سالن بلکه 12 سالن، بازارهایی به سبکی ترکی و کاملاً سنتی، یک سالن که مخصوص آی مکس و 3d است و یک مجموعه بازار که دارای سقف بوده و روباز نیست. این مرکز مانند هر مجموعه دیگری محیطی را برای صرف غذا و استراحت تدارک دیده که به علت تنوع و خاص بودن هر قسمت آن می توان آن را به شهری مجهز از غذا تشبیه کرد. همان طور که گفته شد، ترکیه مرکز مارک های مطرح از سراسر جهان است و استینیه نیز از این قاعده مستثنا نیست. در ادامه به ذکر نام بعضی از آن ها که در این مرکز با آن ها روبه رو خواهید شد، می پردازیم. مارک هایی چون دیور، پرادا، سلین، فندی، هوگو باس، زارا، منگو، سفورا و دبنهامز. اگر مجلل ترین ها را می خواهید به بالاترین قسمت این مرکز بروید و از آنجا به پایین نظاره کنید تا چشم انداز ای شگرف را ببینید. درب این مرکز که از معروف ترین مراکز خرید استانبول بوده از ساعت ده صبح به مدت 12 ساعت به روی شما گردشگران عزیز باز است یعنی درست تا ساعت 22 هر شب. آدرس یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول نیز به توضیح زیر می باشد:

استانبول، ساریر، شماره73، خیابانایستنیهبایری

Istinye Bayiri Street, No:73 | Sariyer, Istanbul, Turkey

مرکز خرید فروم استانبول forum istanbul

استانبول مهد خرید و فروشگاه های بسیاری است که گاه این فروشگاه ها در جهان رکورددار هستند. یکی از بهترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید فروم استانبول است که عنوان بزرگ ترین مرکز خرید اروپا را از آن خود کرده است. این مجموعه بسیار بزرگ که یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول است با ظرفیتی برابر با 280 مغازه که همگی آن ها مسئولیت فروش بهترین مارک های خارجی و یا ترکی را به عهده دارند، می تواند افراد بسیار زیادی را در خود جای دهد. اگر هم زمان گردشگران زیادی به این مجموعه بیایند یعنی به طور میانه 5000 هزار نفر، همگی به راحتی می توانند از آن خرید کرده و تمامی مایحتاجی را که احتیاج دارند برای خود تهیه کنند. علاوه بر خرید، مسافران و بازدیدکنندگان می توانند به تماشا آکواریوم تورکوازو و بعلاوه اولین موزه یخ تأسیس شده در استانبول بروند و با گشت وگذار در آن ها لحظاتی خوب و خوشی را تجربه کنند. اگر بخواهیم به معرفی چند مارک خاص که در این مرکز خرید شعبه دارند، بپردازیم می توان به معرفی ikeaو parktikar وdecathlon و زارا، بوینر، c&a, m&s پرداخت و بعلاوه انواع مغازه های فروش وسایل الکترونیکی و فناوری را نام برد. اگر شما خواستار خرید کیف و کفش و یا پوشاک هستید می توانید به این مرکز بیایید و از 62 مغازه آن که متعلق به کفش و پوشاک است، تماشا کنید. این مرکز خرید بزرگ صاحب 24 رستوران است که همگی برای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان عزیز مهیا شده اند. اگر در پی تفریح و تفریح در هنگام خرید هستید، به سینماهای این مرکز که چیزی بالغ بر 10 مجموعه است، حتماً بروید. اگر شما در مسافرت های خود سعی در استفاده از ماشین دارید و اتومبیل مورد علاقه خود را در آن شهر کرایه می کنید و یا با اتومبیل خود به سفر می پردازید برای رفتن به این مرکز خرید هیچ نگرانی نخواهید داشت چرا که ای مجموعه با توجه به گنجایش بالای بازدیدکننده، پارکینگ بسیاری بزرگی را نیز تدارک دیده است که چیزی در حدود 5500 ماشین در این پارکینگ جای می گیرد. شما بهتر است برنامه ریزی دقیقی برای رفتن به هر مکانی داشته باشید و این مستلزم این است که بدانید هر مرکز در چه ساعاتی آغاز به کار می نماید و یا چه ساعتی خدمت رسانی خود را به سرانجام خواهد رساند. صاحبان مرکز خرید فروم در ساعت 10 صبح به بازگشایی مغازه ها اقدام می کنند و تا ساعت 22 ارائه خدمت می کنند. آدرس یکی از بهترین مراکز خرید استانبول به توضیح زیر است:

استانبول، بایرامپاسا، خیابان پاشا، محله کوکاتیپ

Kocatepe Mahallesi, Pasa Caddesi | Bayrampasa, Istanbul,Turkey

مرکز خریدسیتیز نیسانتاسی یاسیتیز ciyts or citys nisantasi

اهل مد و مدگرایی هستید؟ دوست دارید برطبق آخرین کالکشن های هر برند وسایل خود را تهیه کنید؟ و یا نه حتی بدون خرید از برندها از تماشا آن ها نیز لذت می برید؟ یکی از بهترین مراکز خرید استانبول برای شما مرکز خرید سیتیز است. این مکان زیبا و مدرن در منطقه نزدیک میدان تکسیم استانبول و در اطراف یکی از شیک ترین و زیباترین محله های آن بانام نیسانتاسی واقع شده است. این پروژه بزرگ در هنگام ساخت هزینه بسیار بالایی را بر دوش صاحبان آن نهاده است. هزینه ای معتدل 125 میلیون دلار آمریکا ولی با توجه به خروجی کار و مجموعه مجللی که فراوری و ساخته شده می توان گفت که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول می باشد. این مجموعه زیبا با یک سرمایه گذاری دقیق و حساب شده با دارا بودن چیزی در حدود 150 مغازه که همگی جز تاپ ترین مارک های معروف هستند، توانسته بین گردشگران و حتی بومیان این منطقه که خواستار خریدی عالی و مطابق مد هستند، مکان شایسته ای پیدا کند. طراحان این مجموعه از طراحی کافه ها، سینما و حتی رستوران های لوکس هم دست نکشیده اند و شما در محوطه این مرکز همگی این اماکن را خواهید دید. این مرکز از ساعت 10 صبح تا ساعتت 22 شب هرروز منتظر شما عزیزان می باشد. مرکز خرید سیتیز در محل زیر واقع شده است:

استانبول، سیسیلی، تسویکیه | شماره: 162، خیابان تسویکیه

Tesvikiye Cad. No:162 ،Tesvikiye, Sisli, Istanbul, Turkey

مرکز خرید کنیون kanyon

بسیاری از صاحب نظران حرفه معماری و طراحی، بنای مرکز خرید کنیون را از بهترین مراکز خرید استانبول در این عرصه معرفی کرده اند که توانسته یکی از جوایز ارزنده در همین زمینه و در سال 2006 با نام بهترین نمای معماری شهر را از آن خود کند. این مرکز خرید که در بین همگان بسیار معروف و مشهور است، در شهر زیبای استانبول و در زمین با وسعتی برابر 40000 مترمربع واقع شده است. این مرکز خرید علاوه بر قسمت تجاری قسمتی اداری نیز دارد که چیزی در حدود 24 طبقه از این مجموعه را در برگرفته و در کنار همه آن ها این مجموعه به بعد اقامتی نیز توجه داشته و 179 سوئیت و قسمت را برای این مقوله در نظر گرفته که همگی ازجمله مجلل ترین و عالی ترین در نوع خود هستند. در این مجموعه و مرکز خرید که از معروف ترین مراکز خرید استانبول است، شما می توانید به تماشای مارک های معروف جهان رفته و در کنار همگی آن ها محصولات معتبر و عالی ترکی را از دست ندهید که همگی این ها را در مجموعه 160 مغازه این مرکز خواهید دید. زمین این پروژه در محله ای بانام بسیکتاس در استانبول واقع گشته که از بهترین محله ها و تجاری ترین آن ها محسوب می شود. شما با ورود به بهترین مراکز خرید استانبول و سر زدن به همه طبقات آن باشگاه ورزشی، کافه، رستوران های زنجیره ای معروف برای صرف غذا و حتی سینما را نیز مشاهده خواهید کرد که همگی آن ها به خوبی مدیریت می شوند. شاید باور نکنید ولی در مجموع تعداد 9 سینما در این مرکز قرار گرفته که در طبقات مختلف آن گسترده شده اند. این مرکز از ساعت 10 صبح آغاز به کار می نماید و مالکان کار خود را تا ساعت 10 شب ادامه خواهند داد پس نگران بسته شدن این مرکز نباشید. آدرس مرکز خرید کنیون که یکی از بهترین مراکز خرید استانبول بوده به توضیح زیر است:

استانبول، بسیکتاس، لونت 185، خیابان بیوکدره

Buyukdere Cad. No:185 Levent, Besiktas, Istanbul, Turkey

استانبول مال mall of istanbul

وقتی به استانبول سفر می کنید عموماً برای خرید در پی بهترین مارک ها هستید پس برای تماشا از استانبول مال تردید نکنید چرا که این مرکز از بهترین مراکز خرید استانبول است که شما در این شهر می توانید برای خرید بهترین مارک ها و شیک ترین و محبوب ترین آن ها بیابید. این مرکز خرید بزرگ بخش های متعددی را داراست و فقط مختص خرید نیست بلکه شما با مراجعه به آن از قسمت هایی چون فروشگاه ها و بعلاوه مراکز خرید با گستردگی اجناس بالا، قسمت های برای خرید غذا، مکان های برای خریدهایی محلی و بومی، پارکی زیبا که مختص استانبول است و بعلاوه یک مجموعه جهت به نمایش کشیدن تئاتر و دیگر هنرهای نمایشی می توانید بهره بگیرید. این مرکز خرید جز معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد. مارک هایی که شما در این مجموعه به نظاره خواهید نشست شامل ویکتوریا سیکرت، زارا، مودو، دینهامز، ال سی واکیکی، دی کاسلون فرانسه و میس سلفریج بریتانیا می باشد. این مرکز از ساعت 10 صبح الی 10 شب از شما گردشگران عزیز دعوت می نماید که برای تماشا از مغازه ها و سایر مجموعه آن اقدام کنید. اگر مایل به بازدید از یکی از بهترین مراکز خرید استانبول هستید به آدرس زیر بروید:

استانبول، بلوار محموتبی باساکسهیر، سلیمان دمیرال

Süleyman Demirel Bulvarı Mahmutbey Başakşehir / İstanbul

مرکز خرید جواهیر استانبول istanbul cevahir

مقام هایی چون بهترین هتل، بهترین مرکز خرید، بزرگ ترین بنای تاریخی در طول زمان های مختلف ممکن است دست به دست شده و صاحبان آن ها تغییر کنند. ازجمله این مقام ها، لقب بهترین مراکز خرید استانبول بوده که در سال های 2005 الی 2011 به مرکز خرید جواهیر اختصاص داده شده بود ولی همین اینک این مرکز خرید در بین باقی مجموعه به مقام ششم دست یافته است. این ساختمان بزرگ دارای 6 طبقه می باشد که درمجموع 343 مغازه را پوشش می دهد که همگی ازنظر کیفیت جنس بهترین و لوکس ترین ها را ارائه می کنند. این مجموعه فقط در مرکز خرید بودن خلاصه نمی شود بلکه یک مرکز تفریحی نیز محسوب می شود. این مرکز خرید بزرگ در یک زمین به وسعت 420000 مترمربع بنا گشت که در نوع خود زمینی بسیار بزرگی می باشد. از این زمین بزرگ تنها 110000مترمربع آن به مرکز خرید رسیده و به جای مانده آن به تأسیس باقی اماکن آن اختصاص داده شده است که شامل 34 رستوران لوکس و فست فود عالی، 14 رستوران بین المللی و حتی محلی برای پارکینگ می شود. پارکینگ این مجموعه وسعتی معادل 71000 مترمربع از زمین اصلی را شامل می شود که در 4 طبقه بنا گشته و بسیار گسترده است و می تواند حدود 2500 اتومبیل را در خود جای دهد که عدد بسیار قابل توجهی می باشد. تمام مراکز که برای شما معرفی نمودیم تنها یک بخش کوچکی از این مجموعه بزرگ بود. اگر شما با کودک و یا بچه ها خود به این سفر تفریحی آمده اید و نمی خواهید تمام وقت را در خرید باشید هیچ مسئله ای نیست. تنها کافی است سری به این مرکز بزنید چراکه مجریان این طرح بزرگ بخش وسیعی از زمین مرکز خرید را به ساختن یک مجموعه تفریحی اختصاص داده اند و این مجموعه که سرپوشیده است 12 سالن سینما و تئاتر را در خود جای داده به همراه یک سالن سینما برای بچه هاتان که با پخش فیلم هایی مناسب سن آن ها در کوشش است ساعات خوب و خوشی را برای آن ها فراهم آورد. بعلاوه در کنار این ها یک شهربازی نیز برای آن ها تدارک دیده که بچه ها می توانند در فضای مهیج و عالی آن بیشترین بهره را برده و از ساعات سفر خود خاطرات عالی بسازند. این شهربازی محدودیت سنی خاصی ندارد. اگر برای بازدید از این مجموعه که از بهترین مراکز خرید استانبول است، می روید می توانید از ساعت 10 صبح مراجعه کنید تا به خرید خود بپردازید و تفریحات لازم را نیز انجام دهید ولی به خاطر داشته باشید که همگی آن ها بیش از ساعت 10 شب به طول نینجامد. آدرس مرکز جواهیر به توضیح زیر است:

استانبول، منطقه شیشیلی ، منطقه دی:22 ، منطقه بویوک دره

Büyükdere Cad., D:22, 34100 Şişli/İstanbul, Turkey

مرکز خرید گالریا آتاکوی galleria atakoy

از فرودگاه آتاتورک بیرون آمده اید و در همین زمان به یاد آورده اید که هنگام بستن چمدان ها وسیله خاصی را از یاد برده اید. لازم نیست اصلاً نگران باشید سوار وسیله ای که برای بردن شما به هتل تدارک دیده شده، شوید و به راننده اطلاع دهید که قبل از هتل می خواهید برای خرید بروید. خواهید دید که راننده به سمت ساحل مسیر خود را عوض می نماید و بی شک شما به مرکز خرید گالریا آتاکوی می برد چراکه یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد. این مرکز خرید چندمنظوره علاوه برداشتن مارک های معروف جهانی که از مطرح ترین آن ها می توان به آدیداس، پیرکاردینو کوئیک سیلور اشاره نمود، دارای یک سالن بولینگ و یک کافی شاپ است که درست در همین طبقه و در کنار همین مارک های معروف می باشد. رستوران و سوپرمارکت را هم در همین طبقه مشاهده خواهید کرد بعلاوه اگر به طبقه دوم این مجموعه سری بزنید، سینمایی را می بینید که مکان مناسبی برای گذراندن اوقات خوش شما است. این مجموعه در کل در 4 طبقه احداث شده که درمجموع 119 مغازه را شامل می شود که ممکن است در هر روز با چیزی در حدود 20000 مراجعه کننده روبرو گردند. لازم به یادآوری نیست که همه اجناس این مغازه ها از بهترین ها و باکیفیت ترین مارک های عرصه جهانی است. این مرکز خرید جز معروف ترین مراکز خرید استانبول می باشد. اجناس با برندهایی خاص به همراه فروشندگان خود هر روزه در ساعات 10 صبح الی 10 شب منتظر ملاقات شما بزرگواران هستند. برای ورود به این مجموعه باید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

استانبول، ساحیلیولو

Sahilyolu, 34158 İstanbul, Turkey

مرکز خرید پالادیوم palladium

اگر شما در پی مکانی هستید که تقریباً تازه تأسیس و لوکس تر از سایر مراکز باشد باید به پالادیوم بیایید و از محیطی زیبا و مغازه هایی با سبک ساخت فوق العاده تماشا کنید. می توان گفت پالادیوم که در قسمت آسیایی شهر استانبول واقع گشته و از نظر ساخت یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است، ساختمانی به شکل کره و تماماً شیشه ای در زمینی با مساحت 40000 مترمربع ساخته شده و در حوالی آن برجی مسکونی با 32 طبقه ساخته شده است. در این مرکز که با نام پالادیوم شناخته می شود، تنها اجناسی با مارک های مشهور خارجی دیده نمی شوند بلکه وسایلی با مارک های اصل و عالی ترکی نیز به چشم می آیند. ازجمله این مارک ها می توان به موارد زیر اشاره نمود که همگی جز بهترین ها در عرصه خود هستند: C&A، زارا، گپ، پیر کاردین، منگو، آدیداس، نایک، تامی هیلفیگر، فورا و ال سی واکیکی. مرکز زیبای پالادیوم با دارا بودن 190 باب مغازه توانسته نام یکی از معروف ترین مراکز خرید استانبول را با خود به همراه داشته باشد که تنها از امکانات تجاری برخوردار نیست بلکه امکانات تفریحی چون سالن مخصوص تئاتر، کافه، مراکز سرو غذا که چیزی در حدود 20 مرکز است را نیز شامل می شود. ساعات کار این مرکز اندکی با دیگر مراکز فرق دارد. از ساعت 12 ظهر آغاز می شود و تا ساعت 11:30 شب ادامه دارد پس به این موضوع دقت کافی را داشته باشید. آدرس این مجموعه به توضیح زیر می باشد:

استانبول، آتاسهیر، ینی ساهارا، خیابان هالک شماره 8، محله باباروس

Barbaros Mah. Halk Cad. No:8 | Yeni Sahra, Atasehir, Istanbul

مرکز خرید آکوآ فلوریا aqua florya

این مجموعه زیبا که مرکز خریدی مجلل محسوب می شود، در مجاورت دریا و در فاصله کمی از فرودگاه واقع گشته است. مرکز خرید آکوآ فلوریا متشکل از مجتمع خرید با مارک های برتر و مشهور، سالن های غذاخوری که بهترین و متنوع ترین غذاها را در محیطی خاص و نمایی زیبا به مهمانان خود ارائه می دهند، می باشد. این مرکز خرید همه روزها در هفته را باز است و تعطیلی ندارد و شما در هر روزی که علاقه داشته باشید می توانید به تماشا آن بروید و نهایت لذت را از خرید خود داشته باشید. مرکز خرید آکوآ در محیطی به وسعت و متراژ 45000 مترمربع ساخته شده که در آن می توان مجموعه ای از مراکز را مشاهده نمود. سالن تئاتری فوق العاده که هم زمان می تواند 900 بازدیدکننده و علاقمند به هنر را در خود جای دهد به همراه 11 سالن سینما که درمجموع 1280 نفر را پذیرا خواهند بود و یا فضایی به متراژ 13000 مترمربع که اگر طالب پیاده روی و قدم زدن هستید می توانید در آن راه بروید و از محیط آن استفاده نمایید. در این مرکز خرید تجاری و تفریحی شما می توانید آکواریومی بزرگ را مشاهده کنید که یکی از بزرگترین آکواریوم های موضوعی جهان محسوب می شود و سالانه افراد و گردشگران فراوانی برای تماشا زیبایی های آن به این مکان می آیند و از ساعات تفریح خود نهایت بهره را می برند. شما می توانید در ساعات 10 صبح الی 10 شب به تماشا این مرکز خرید و یا استفاده از امکانات تفریحی آن بروید و در کنار همه این ها از برندهای خوب و درجه یک جهانی خرید کنید. آدرس این مجموعه به توضیح زیر است:

استانبول، خیابان هالکالی

Halkali Cad., Istanbul, Turkey

مرکز خرید مترو سیتی metrocity

بعضی از گردشگران و مسافران به شلوغی و یا محیط ها و مراکزی که ازدحام زیادی دارند، عادت نداشته و این امر باعث می شود از ساعات خود رضایت کافی را نداشته باشند. اگر شما نیز جز این افراد هستید ما به شما مرکز خرید میترو سیتی را پیشنهاد می دهیم. این مرکز خرید در کنار اینکه فضایی نسبتا کوچکتری را داراست، توانسته با گردآوری مارک های برتر و خاص جهان در کنار هم بهترین استفاده را از فضای خود نماید. مجتمع مترو سیتی از حدود 140 مغازه ساخته شده و مکان قرارگیری آن در خیابان بیوک دره است که از خیابان های تجاری شهر محسوب می شود. همان طور که گفته شد این مکان باوجوداینکه مساحت زیادی را به خود اختصاص نداده اما همچنان می توان در آن مارک هایی را چون منگو، لاکوست، هاتیک و یا برگر گینگ را مشاهده نمود و از آن ها خرید کرد. در این مرکز خرید که مساحتی در حدود 60000 مترمربع را به خود اختصاص داده شما در کنار لذت بردن از خریدی شایسته می توانید از رستوران های عالی و فروشگاه ها و سوپرمارکت های آن نیز استفاده نمایید. اگر خواستار سر زدن به این مرکز هستید به شما استفاده از مترو را پیشنهاد می کنیم زیرا مرکز مترو سیتی در نزدیکی ایستگاه مترو لونت واقع گشته است. ساعات کار این مجموعه نیز مانند بیشتر مراکز خرید چیزی بین 10 صبح تا 10 شب به مدت دوازده ساعت خواهد بود. آدرس مترو سیتی که از معروف ترین مراکز خرید استانبول است را در زیر خواهید دید:

استانبول، بسیکتاس، لونت، خیابان بیوکدره شماره 171

Buyukdere Cad. No:171 | Levent, Besiktas, Istanbul, Turkey

مرکز خرید آستوریا استانبول astoria istanbul

این مرکز خرید نیز مانند مراکز دیگر مکانی است که در آن می توانید بهترین ها در هر زمینه ای مشاهده نمایید. مارک هایی مشهور از جهان و یا حتی مارک های معروف کشور ترکیه. مرکز خرید آستوریا استانبول دارای 10 مغازه است که در زمینی به مساحت 35000 مترمربع ساخته شده و فروشگاه های آن دارای کنندگی از بهترین برندهای جهان هستند. این مجموعه خرید دارای امکانات خاص و در نوع خود جالب توجه است. امکاناتی که ممکن است در بهترین مراکز خرید استانبول خرید کمتر دیده شود. رستوران های مجلل و یا کافه را هر مجموعه خرید مجلل و لوکسی داراست ولی آستوریا دارای یک مکان برای انجام ماساژ تایلندی و حتی یک استخر سرپوشیده برای شناست که همه بازدیدکنندگان از این مرکز که از بهترین مراکز خرید استانبول است، می توانند استفاده کنند و ساعاتی خوش را برای خود رقم بزنند. در کنار همه این ها نباید سینما را از یاد ببریم چرا که این مکان بعد فرهنگی خاصی به این مرکز بخشیده است. اگر در ترکیه خودرو اجاره کرده اید و همیشه نگران جای پارک خودرو خود هستید هیچ نگران نباشید چرا که در این مجموعه یک پارکینگ بسیار بزرگ با گنجایش چیزی در حدود 800 اتومبیل را دارد. ساعتی که شما می توانید با مراجعه به این مرکز خرید از امکانات آن بهره مند شوید، ساعات 10 صبح تا 10 شب می باشد. آدرس مرکز خرید آستوریا به توضیح زیر است:

استانبول، شیشیلی، اسنتپ، استوریا کوللری شماره 127، خیابان بیوک دره، اسنتپ

Esentepe,BüyükdereCad.AstoriaKuleleriNo:127,34394Esentepe/Şişli/Şişli/İstanbul, Turkey

مرکز خرید آکاسیا آکیبادم akasya acibadem

شما در مجموعه آکاسیا آکیبادم می توانید شاهد تلفیقی از تجارت و هنر باشید. این مرکز تنها یک مکان برای تجارت و خرید کالا طراحی نشده بلکه با دارا بودن هتل ها و مکان های اسکان خاص و باشکوه، پارک های زیبا و مجموعه های اداری و پارکی ویژه بچه ها هم یک مرکز خرید است و هم یک مجموعه تفریحی پس حتماً از آن تماشا نمایید و شاهد این همه جلال و شکوه باشید. می توان انواع متعددی از مارک های جهانی را در این مرکز دید و از آن ها مایحتاج و احتیاجهای خود در زمینه های مختلفی چون پوشاک مخصوص بانوان و بچه ها و یا حتی پوشاک مردانه، انواع کیف و کفش با جنس هایی متنوع، وسایل ورزشی، لوازم مخصوص آرایش و یا لوازم بهداشتی و یا در صورت احتیاج خوراکی های خود تهیه نمود. این مجموعه در زمین با متراژ هشتاد هزار مترمربع در 6 طبقه مختلف ساخته شده است. تعدادی از مارک های مطرح این را نام می بریم که شما می توانید به جنس، طرح و رنگ آن ها و اصل بودن وسایل فروخته شده این مارک ها اطمینان کامل حاصل کنید: آدیداس، اپل، آلدو، بیمن، بیمن کلاب، برگر کینگ، چیکو، منگو، کلمبیا، دیزل، دیوارس، فلورمال، گپ، هوم سوئیت هوم، باس، لاکوست، کوتون، ال سی واکیکی، لویس، منگو، زارا، ماوی، مک دونالد، پنتی و استار باکس و از ویژگی های یکی از بهترین مراکز خرید استانبول می باشد. مرکز خرید آکاسیا آکیبادم در ساعت 10 صبح آغاز به کار می نماید و بعد از چیزی در حدود 12 ساعت کار در ساعت 10 شب به فعالیت خود سرانجام می بخشد. آدرس دقیق این مرکز خرید در زیر آمده است:

استانبول، اوسکودار 34660، آکیبادم

Acıbadem, 34660 Üsküdar/İstanbul, Turkey

مرکز خرید برج های ترامپ trump towers mall istanbul

اگر در پی مرکز خرید خاصی هستید که در کنار امکانات تجاری خود برای شما محیطی با امکانات تفریحی را نیز فراهم آورد حتماً سری به برج های خرید ترامپ در استانبول بزنید. این مرکز شما را با جهانیی تازه از خرید کردن آشنا می نماید و پنجره تازهی را رو به شما نمایان خواهد نمود. این برج بسیار بزرگ دارای 175 باب مغازه می باشد که توانسته با گردهم آوردن بهترین در هر زمینه ای از لباس گرفته تا رستوران های وسیع در زمین ها 43600 مترمربعی و حتی تفریحات خاص، همه ساله بازدیدکنندگان فراوانی را به سمت خود جلب کنند و آن ها در رؤیایی که رنگ واقعیت به خود گرفته، وارد کرده و خاطراتی عالی برایشان رقم بزند. برج های ترامپ برای بچه ها نیز تدابیری اندیشیده است. آن ها با ورود خود به این مرکز می توان به سمت قسمت مخصوص بچه ها بروند که چیزی در حدود 9000 مترمربع وسعت دارد و زمانی بسیار دلپذیر را در آن داشته باشند. مرکز خرید برج های ترامپ توجه ویژه ای به بچه ها داشته و حتی برای آنان یک قسمت مخصوص دیگری را نیز مهیا کرده تا در محیطی شاد به گردش در این مکان بپردازند و نام آن را مغازه بچه ها نهاده است. در این مغازه خاص و زیبا بچه ها شما می توانند در یکی از بزرگ ترین تئاترهای دیزنی لند شرکت کنند نه تنها بچه ها شما بلکه 600 کودک دیگر. مرکز ترامپ در استانبول که ساعت کاری آن از 10 صبح تا 10 شب است در درون خود یک باشگاه مخصوص بدنسازی نیز دارد که در محیطی با زیربنای 3300 مترمربع واقع گشته و آماده استفاده شما می باشد. آدرس این برج خاص در زیر آمده است:

استانبول، شیشیلی، خیابان مسیدیه یولو

Mecidiyeköy Yolu Caddesi, No:12 Şişli, 34388 Istanbul, Turkey

منبع: همگردی
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2069

به "برترین مراکز خرید استانبول ، برترین ها و معروف ترین ها (تور ارزان استانبول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مراکز خرید استانبول ، برترین ها و معروف ترین ها (تور ارزان استانبول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید