تصاویر ، طراحی اسپرت و تهاجمی یکی از خاص ترین ماشین های دنیا

به گزارش مجله پیامک مسعود، فیات 500e با طراحی و شکل خاصی که در بدنه خود دارد، یک انتخاب مجذوب کننده برای بسیاری از افراد است.

تصاویر ، طراحی اسپرت و تهاجمی یکی از خاص ترین ماشین های دنیا

مسعود عابدینی: فیات 500 را به عنوان یکی از محبوب ترین و خاص ترین خودروهای حال حاضر جهان معروفیت زیادی دارد. حالا آبارث،به عنوان برند تیونریِ فیات،برای 500e اقدامات جذابی انجام داده است. آبارث 500e اولین محصول برقیِ این تیونر است.

بیشتر بخوانید:

  • دختر بی نوا با دُم به جهان آمد/ پدیده ای عجیب و بسیار نادر / عکس

طراحی

از نظر طراحی تجهیزات اسپرتی در 500e به کار گرفته شده است. در نمای جلویی، نوشته آبارث جای نوشته 500 را گرفته و نشان دهنده این است که این محصول با دیگر مدل های فیات 500e تفاوت دارد. با وجود اینکه با یک خودروی تماما برقی روبه روایم، اما ورودی هوای تزئینی در قسمت پایینی سپر جلو دیده می گردد.

در نمای بغل خودرو نشان و نمادهای آبارث دیده می گردد.رینگ نو 18 اینچی به جذابیت نمای بغل افزوده است.

نمای عقب تفاوت زیادی با نسخه معمولی 500e ندارد و تنها تغییراتی در دیفیوزر خودرو اعمال شده است.

در نمای داخلی آبارث تریم های اسپرتی به آن اضافه شده است و طبیعتا انتظار تغییرات بنیادی نباید داشته باشیم.

در شروع عرضه این خودرو،نسخه ای خاص از آبارث 500e به نام اسکورپیونیسیما به تعداد 1949(سال تاسیس آبارث) دستگاه ساخته می گردد.

تفاوت های ظاهری این خودرو با آبارث 500e عبارتند از: سقف شیشه ای، شیشه های دودی در قسمت عقب،رینگ های 18 اینچی خاکستری تیتانیومی،تودوزی آلکانترا روی داشبورد، صندلی های اسپرت،تریم خاکستری تیتانیومی،نشان های عقرب به رنگ سبز اسیدی و پدال های فولادی.اسکورپیونیسیما در دو رنگ سبز اسیدی و آبی عرضه می گردد.

مشخصات فنی

پیشرانه الکتریکی به کار رفته در آبارث 155 اسب بخار قدرت و 235 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.شتاب صفر تا صد این خودرو 7 ثانیه اعلام شده است.

3 حالت رانندگی برای آبارث در نظر گرفته شده است. حالت توریسمو که قدرت را به علت مصرف انرژی کمتر به 136 اسب بخار و گشتاور را به 220 نیوتون متر می رساند.

حالت اسکورپیون استریت حداکثر پرفورمنس و توان احیای انرژی ترمزها و اسکورپیون ترک هم حداکثر قدرت را فراهم می نماید.

باطری به کار رفته در آبارث همان باطری 42 کیلووات ساعتی است که در نسخه عادی 500e هم به کار رفته است. شارژ سریع 85 کیلوواتیِ نو قابلیت این را دارد که خودرو با کمتر از 5 دقیقه شارژ، 40 کیلومتر مسافت را طی کند.

حالت ژنراتور صدا هم در این خودرو برای ایجاد غرش خودروهای آبارث وجود دارد.

قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده و در ماه اول فقط برای اعضای انجمن رسمی آبارث قابل سفارش خواهد بود.آبارث 500e به احتمال زیاد در اوایل سال 2023، ابتدا در اروپا و سپس بازارهای ژاپن و برزیل و... عرضه خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2036

به "تصاویر ، طراحی اسپرت و تهاجمی یکی از خاص ترین ماشین های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، طراحی اسپرت و تهاجمی یکی از خاص ترین ماشین های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید