تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان اجلاس جهانی گردشگری اندیشیده شده است

به گزارش مجله پیامک مسعود، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: گردشگری یک صنعت است و امروز امتیازات ویژه ای برای توسعه گردشگری در مناطق متعدد جهانی می دهند.

تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان اجلاس جهانی گردشگری اندیشیده شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کمیته اطلاع رسانی رویداد همدان 2018، سردار سرتیپ دوم بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اهمیت برگزاری، این رویداد گفت: در حوزه امنیتی و انتظامی همیشه یاری رسان هستیم چرا که برگزاری یک اجلاس جهانی در فضایی مطلوب آبروی کشور و استان است.

او اضافه نمود: هر اقدامی که در جایگاهی به نحو مطلوب با هدف معرفی توانمندیهای ملی انجام گردد در واقع خدمت به نظام اجتماعی است و قطع یقین برای برگزاری اجلاس جهانی گردشگری، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور جلسات متعددی را پیش بینی نموده ایم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ما می توانیم گردشگر را بیاوریم و با بهترین نحو با او برخورد کنیم و به این واسطه گردشگری هم زمینه ساز معرفی ظرفیت های حایز اهمیت ملی خواهد شد.

او اضافه نمود: در حوزه میزبانی از میهمان خارجی در اجلاس جهانی گردشگری برنامه ها و تدابیر لازم اندیشیده شده است. برای میزبانی شایسته از میهمانان خارجی ضروری است پیش بینی و هماهنگی های لازم را داشته باشیم.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در اجلاس آسیایی که شهریورماه در همدان برگزار گردید و میراث فرهنگی متولی آن بود هماهنگی های مطلوبی انجام شد و در این راستا هم امیدواریم شرایط به همین ترتیب در میزبانی از اجلاس جهانی پیش برود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 185

به "تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان اجلاس جهانی گردشگری اندیشیده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان اجلاس جهانی گردشگری اندیشیده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید