راه حل یونایتد برای خرید بیل

به گزارش مجله پیامک مسعود، با انتقال قرضی ستاره ولزی رئال به اولدترافورد، هر دو باشگاه یونایتد و رئال از این جابجایی سود خواهند برد.

راه حل یونایتد برای خرید بیل

راه چاره یونایتد برای خرید بیل

نشریه انگلیسی ساندی میرر مدعی شد باشگاه منچستریونایتد خود را آماده ارائه پیشنهادی به باشگاه رئال مادرید برای به خدمت دریافت گرت بیل با قرارداد قرضی یک ساله با قابلیت تمدید برای یک سال دیگر می کند. طبق این گزارش باشگاه رئال مادرید هم که به خواسته زین الدین زیدان این هافبک ولزی را در لیست فروش قرار داده، با این پیشنهاد منچستری ها موافقت خواهد کرد.

با اعلام رسمی پیوستن ادن هازارد به رئال مادرید، جدایی گرت بیل از این تیم قطعی به نظر می رسد اما قیمت بالای او که 75 میلیون پوند است، مشتریان این بازیکن را نسبت به تلاش برای جذب بیل دلسرد کرده است. منچستریونایتد به همین خاطر می خواهد با قرارداد قرضی یک ساله و پرداخت دستمزد هفتگی 480 هزار پوند بیل را به خدمت بگیرد.

بیل 29 ساله که با جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید انتظار می رفت نمایشی متفاوت از خود ارائه دهد، در فصل اخیر نتوانست انتظارات هواداران این تیم اسپانیایی را برآورده کند و در 42 بازی از رقابت های مختلف تنها 14 گل به ثمر رساند.

این بال ولزی که در سال 2013 از تاتنهام به جمع کهکشانی ها ملحق شد تا کنون عناوینی همچون یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم تجربه کرده است.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 135

به "راه حل یونایتد برای خرید بیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل یونایتد برای خرید بیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید