ربات بادی در انتظار پول برای فراوری

به گزارش مجله پیامک مسعود، سازندگان ربات اجتماعی بادی در تازه ترین بیانیه خوداعلام کردند به پول بیشتری احتیاج دارند تا بتوانند این ربات احساسی را فراوری نمایند.

ربات بادی در انتظار پول برای فراوری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، سازندگان ربات اجتماعی بادی در تازه ترین بیانیه خود اظهار داشتند به پول بیشتری احتیاج دارند تا بتوانند این ربات احساسی را فراوری نمایند.

ربات بادی (BUDDY) در نمایشگاه CES 2016 و از سوی شرکت فرانسوی Blue قورباغه Robotics به معرض نمایش گذاشته شد.

بادی در این نمایشگاه در حال گشت و گذار بوده و دائما از خود احساسات و عواطفی را بروز می داد که منجر به جلب توجه بسیاری از حاضرین در این نمایشگاه شد.

صورت این ربات که به صورت صفحه نمایشی طراحی شده، احساسات درونی وی را نمایش می دهد؛ بادی بنا به دلایل خاصی گاها گریه می نماید، عصبانی می شود یا دچار اضطراب و نگرانی می شود.

در طول مراسم CES 2016 بعضی از افراد به دلیل جالب بودن تکنولوژی ساخت ربات بادی سعی می نمایند تا احساسات او را بیشتر و بیشتر نمایان سازند. به عنوان مثال گاه با تمسخر او منجر به ناراحتی بادی می شوند و بادی نیز این احساس خود را به طور کامل و محسوس بروز می دهد. بادی حتی از اینکه وی را بر روی زمین قرار داده و دائما از او کار می کشند گله مند می شود.

مدیرعامل این شرکت رباتیک فرانسوی در نامه ای اظهار داشت، در صورتی که کمبود پول آنها تأمین شود تا آوریل سال 2020 فراوری می شود.

ربات اجتماعی بادی برای اولین بار در سال 2015 و در وبسایت Indiegogo رونمایی شد و قرار بود تا اواخر 2016 در دسترس متقاضیان آن قرار بگیرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 132

به "ربات بادی در انتظار پول برای فراوری" امتیاز دهید

2 کاربر به "ربات بادی در انتظار پول برای فراوری" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات بادی در انتظار پول برای فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید