هشدار نارنجی مدیریت بحران به تهرانی ها

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل ها و رودهای این استان طی سه شنبه شب و روز چهارشنبه هشدار داد.

هشدار نارنجی مدیریت بحران به تهرانی ها

به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر و امکان سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد و گفت: مردم مرکز امشب و فردا از رودخانه ها فاصله بگیرند و کنار مسیل ها اتراق ننمایند، چرا که طبق اعلام سازمان هواشناسی به علت تقویت سامانه بارشی همرفتی از سه شنبه شب 19 اردیبهشت ماه تا اواخر وقت چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه در استان تهران به ویژه در ارتفاعات شمال و شمال شرق استان تهران شاهد رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال بروز اختلال تردد در جاده های کوهستانی نیز هشدار داد و گفت: توصیه اکید مدیریت بحران در زمان صدور هشدارها این است که مردم در صورت عدم ضرورت از تردد در جاده های کوهستانی به علت لغزندگی ناشی از بارش نزولات آسمانی بپرهیزند و در صورت حضور تجهیزات کافی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی در مدت مذکور شاهد وزش باد شدید خواهیم بود و اکیدا توصیه می گردد کوهنوردان آماتور و حرفه ای در این زمان به علت احتمال ریزش سنگ از صعود به ارتفاعات خودداری نمایند.

یزدی مهر در مورد سامانه پیش بینی شده وزش باد شدید در استان تهران نیز هشدار داد و اضافه نمود: شهروندان از قرار گرفتن زیر تابلوهای تبلیغاتی و درختان فرسوده اکیدا خودداری نمایند چرا که در زمان وقوع باد شدید سقوط اجسام و اشیاء بسیار احتمال دارد، بعلاوه لازم است که نسبت به سازه های موقت و قیم سازی نهال ها تمهیدات اندیشیده گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2108

به "هشدار نارنجی مدیریت بحران به تهرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نارنجی مدیریت بحران به تهرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید