کلوپ بعد از دریافت جایزه بهترین مربی سال به پوچتینو چه گفت؟

به گزارش مجله پیامک مسعود، سرمربی لیورپول گفت باعث افتخار او است که راهنمایی تیمی چون لیورپول را عهده دار است. او پیامی نیز برای مائوریسیو پوچتینو دیگر نامزد این بخش داشت.

کلوپ بعد از دریافت جایزه بهترین مربی سال به پوچتینو چه گفت؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فیفا، یورگن کلوپ به عنوان بهترین مربی سال فوتبال دنیا انتخاب شد. او توانست در سال 2019 قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و تیمش با یک امتیاز کمتر از سیتی نایب قهرمان لیگ برتر شد.

کلوپ بعد از دریافت این جایزه گفت: این جایزه خیلی ارزشمند است. از همه مردم و خانواده ام تشکر می کنم.مائوریسیو (سرمربی تاتنهام) من به خاطر اینکه آن شب آن بازی را بردم اینجا هستم وگرنه تو اینجا بودی. فوتبال همین است مثل زندگی.

بیست سال پیش از خانواده ام کسی تصور نمی کرد این جایزه به من برسد، 5 سال و یا 4 سال پیش. خیلی مربی خوش شانسی هستم که راهنمایی تیمی را بر عهده دارم که بازیکنان بزرگ زیادی دارد.ما همه به عنوان قشر خوب جامعه اینجا هستیم. مردم زیادی بیرون از اینجا هستند که در این شرایط و این زندگی نیستند و من می خواهم اینجا اعلام کند که عضوی از گروه اهداف مشترک Common Goal family هستم و اگر اطلاعی از آن ندارید در گوگل آن را جست و جو کنید.

این کمپین را خوان ماتا راه اندازی کرد و خیلی از افراد مشهور به آن پیوستند تا از قدرت فوتبال برای بهبود شرایط جامعه استفاده نمایند. اعضای این کمپین یک درصد از درآمد خود را صرف امور خیریه در تمامی قاره ها می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 321

به "کلوپ بعد از دریافت جایزه بهترین مربی سال به پوچتینو چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ بعد از دریافت جایزه بهترین مربی سال به پوچتینو چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید