آبگرفتگی 20 روستا در آمل، تخریب 50 واحد مسکونی روستایی مازندران

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران: مدیرکل مدیریت بحران مازندران از تخریب 50 واحد مسکونی روستایی در شهرستان آمل بر اثر وقوع باد شدید، طوفان و برف در روز جاری اطلاع داد.

آبگرفتگی 20 روستا در آمل، تخریب 50 واحد مسکونی روستایی مازندران

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

هادی خنجری دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در ساری اظهار کرد: بیشترین تخریب های بارندگی و برف شب گذشته و امروز مربوط به شهرستان آمل گزارش شده است.

وی اضافه کرد: بر اثر شدت بارندگی و وزش بادهای شدید، بیش از 50 خانه در روستاهای آمل در حوزه سربندی تخریب شده و تعدادی از تیرهای برق مناطق روستایی تخریب شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه بخشی از مناطق روستایی آمل با قطعی برق روبرو هستند، توضیح داد: هنوز گزارشی از تخریب ناشی از بارش باران و برف در بابل ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه در تعدادی از روستاهای شهرستان های نور و قائم شهر بر اثر باد شدید، چند واحد مسکونی از سربندی تخریب شده است، گفت: بارش شدید باران سبب آبگرفتگی معابر در شهرستان محمودآباد شده است.

وی با اعلام اینکه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، اورژانس و پلیس راه در محورهای استان مشغول خدمات رسانی به در راه ماندگان و آسیب دیدگان هستند، گفت: شرایط بارندگی و بارش برف در دشت و ارتفاعات تا چهارشنبه هفته آینده ادامه دارد.

خنجری گفت: هم اکنون بارش برف در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه به شدت در جریان بوده ولی تردد به وسیله زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: محور کیاسر شاهد بارش شدید برف بوده ولی هنوز این محور مسدود نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نیز در خصوص تصادف صبح امروز مینی بوس با کامیون در جاده بهشهر، گفت: خوشبختانه در این حادثه فوتی گزارش نشده ولی 22 نفر مصدوم شدند.

وی اعلام کرد: مسئولان هدایت و رانندگی در حال جمع بندی برای دلیل سانحه هستند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می گردد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 758

به "آبگرفتگی 20 روستا در آمل، تخریب 50 واحد مسکونی روستایی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبگرفتگی 20 روستا در آمل، تخریب 50 واحد مسکونی روستایی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید