اجرای 200 موسیقیدان در کنسرتی آلمانی ـ چینی؛ بزرگان موسیقی سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور را جشن گرفتند

به گزارش مجله پیامک مسعود، بیش از 200 موسیقیدان از کشورهای چین و آلمان در کنسرتی با اجرای آثار کلاسیک و سنتی، پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک دو کشور را جشن گرفتند.

اجرای 200 موسیقیدان در کنسرتی آلمانی ـ چینی؛ بزرگان موسیقی سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور را جشن گرفتند

به گزارش خبرنگاران، جشن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین کشورهای چین و آلمان یک هفته قبل ـ 13 نوامبر ـ به میزبانی گروه رسانه ای چین (China Media Group) برگزار گردید.

در جریان این مراسم آثاری از موسیقیدانان برجسته آلمانی همانند بتهوون، واگنر و روبرت شومان به موازات آثاری از موسیقی سنتی و کلاسیک چین به اجرا عایدی. در اجرای این آثار اعضای ارکستر سمفونیک برلین آلمان و بعلاوه خانه اپرای ملی چین حضور داشتند.

جشن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین کشورهای چین و آلمان دومین مراسمی است که با همت گروه رسانه ای CMG با تمرکز بر همکاری های موسیقایی میان کشورهای اروپایی با چین برگزار می گردد.

  • آهنگساز نمایش موزیکال دکتر ژیواگو درگذشت
  • بازیگر حرفه ای رهبر بزرگ 90 سالگی رژه کریسمس هالیوود شد

اجراهای موسیقی در جریان این مراسم، به صورت زنده از شبکه های رادیو و تلویزیونی اروپا و چین و بعلاوه پلتفرم ها به نمایش عایدی.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2022

به "اجرای 200 موسیقیدان در کنسرتی آلمانی ـ چینی؛ بزرگان موسیقی سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور را جشن گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 200 موسیقیدان در کنسرتی آلمانی ـ چینی؛ بزرگان موسیقی سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور را جشن گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید