احتمال اخراج ساری بعد از دربی ایتالیا، آلگری در آستانه بازگشت به یوونتوس

به گزارش مجله پیامک مسعود، ادامه حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس بسته به نتیجه بازی این تیم مقابل اینتر دارد.

احتمال اخراج ساری بعد از دربی ایتالیا، آلگری در آستانه بازگشت به یوونتوس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا لحظه آخری ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فراز و نشیب های که یوونتوس با مائوریتزیو ساری در فصل جاری داشته، آینده حرفه ای این سرمربی ایتالیایی را به خطر انداخته است. بر اساس گزارش نشریه رپابلیکا ایتالیا، در صورتی که یوونتوس فردا شب (یکشنبه) در دربی ایتالیا مقابل اینتر شکست بخورد، سرمربی ایتالیایی بانوی پیر ممکن است اخراج گردد.

شکست یک بر صفر چهارشنبه شب یوونتوس مقابل لیون فرانسه در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، صندلی ساری را متزلزل تر نموده است، این در حالی است که راه راه پوشان تورین این فصل مقابل تیم هایی همچون هلاس ورونا، ناپولی و لاتزیو (دو بار) هم تن به شکست داده اند.

رپابلیکا مدعی شد، در صورتی که هیئت مدیره باشگاه یوونتوس اقدام به اخراج مائوریتزیو ساری کند، ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان گزینه جانشینی این سرمربی ایتالیایی در نظر دارند و میخواهد او را تورین بازگرداند. یوونتوس در حال حاضر با یک امتیازی فزونی نسبت به لاتزیو و 6 امتیاز فزونی نسبت به اینتر (یک بازی کمتر انجام داده)، صدرنشین سری A ایتالیاست، اما برخلاف فصول گذشته، راه راه پوشان تورین این فصل کار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی شان دارند.

آلگری 52 ساله که بین سال های 2014 تا 2019 راهنمایی راه راه پوشان تورین را برعهده داشت و این تیم را به پنج عنوان قهرمانی متوالی در سری A ایتالیا، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند، پیش از این شایعه حضورش روی نیمکت تیم هایی همچون منچستریونایتد، میلان و پاری سن ژرمن مطرح بود.

مکس آلگری با توجه به شناختی که از یوونتوس دارد، می تواند گزینه خوبی برای این باشگاه در کوتاه مدت باشد، این در حالی است که مدیران این باشگاه ایتالیایی چشم به جذب پپ گواردیولا دارند.

تیم های یوونتوس و اینتر از ساعت 23:15 فردا (یکشنبه) در هفته بیست وششم سری A ایتالیا به مصاف هم می فرایند. این بازی به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزاری می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 707

به "احتمال اخراج ساری بعد از دربی ایتالیا، آلگری در آستانه بازگشت به یوونتوس" امتیاز دهید

1 کاربر به "احتمال اخراج ساری بعد از دربی ایتالیا، آلگری در آستانه بازگشت به یوونتوس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال اخراج ساری بعد از دربی ایتالیا، آلگری در آستانه بازگشت به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید