با گربه رباتیک آشنا شوید ، از تعامل با کاربران تا دوربین 5 مگاپیکسلی

به گزارش مجله پیامک مسعود، شاید در مورد سگ رباتیک سونی شنیده باشید، اما احتمالا تا کنون یک گربه رباتیک ندیده اید. گربه رباتیک همان چیزی است که ما قصد داریم به شما معرفی کنیم. این گربه رباتیک می تواند به سرعت تبدیل به صمیمی ترین دوست شما شود.

با گربه رباتیک آشنا شوید ، از تعامل با کاربران تا دوربین 5 مگاپیکسلی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گربه موسوم به مارس کت توسط Elephant Robotics ساخته شده و بسیار شبیه به یک گربه است.

به نظر می رسد که شرکت Elephant Robotics در تلاش بوده تا این ربات را بسیار شبیه به گربه واقعی طراحی کند. این گربه می تواند پاهای خود را درست مثل گربه حرکت دهد و درست مثل گربه عمل کند. گربه مارس کت در رنگ های سفید ، خاکستری خردلی و مشکی موجود است و مجهز به شش سنسور لمسی خازنی است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بینی خود برای کمک به دیدن دارد.

این گربه می تواند بین دو تا سه ساعت باتری با فعل و انفعالات ثابت و حداکثر تا پنج ساعت برای استفاده کم را پوشش دهد، مانند زمانی که مارس کت در حال خوابیدن یا نشستن است. این گربه می تواند تعاملی مداوم با کاربران داشته باشد. شرکت سازنده این ربات می گوید که مارس کت می تواند 20 کلمه کلیدی را تشخیص دهد. مدیرعامل این شرکت؛جوی سونگ می گوید که مارس کت می تواند دستورات خاصی را که افراد مختلف ممکن است استفاده کنند ، تشخیص دهد. مانند گفتن بیا .

اگر می خواهید رفتارهای مارس کت خود را تغییر دهید، می توانید با استفاده از یک API باز و Raspberry Pi برنامه هایی را که مایلید به این ربات ارائه دهید. مارس کت سال آینده رسماً به بازار عرضه می شود ، Elephant Robotics می گوید که هزینه اولیه این گوشی 1299 دلار خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 592

به "با گربه رباتیک آشنا شوید ، از تعامل با کاربران تا دوربین 5 مگاپیکسلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گربه رباتیک آشنا شوید ، از تعامل با کاربران تا دوربین 5 مگاپیکسلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید