بدترین بارسلونای قرن 21

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش بی ساکر، بارسلونا پیش از فیفا دی به نظر می رسید بیدار شده است و دیگر قرار نیست خبری از نتایج ضعیف باشد. این تیم برابر رئال بتیس جشنواره گل به راه انداخت، اما دو هفته بعد دوباره شکست خورد. اتلتیکومادرید فوق العاده در همه زمینه ها می خواست تیم برتر مقابل آبی اناری ها باشد که به هدفش رسید و با یک گل پیروز شد.

بدترین بارسلونای قرن 21

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

در حالی که تیم رونالد کومان سه امتیاز دیگری را از دست داد دیگو پابلو سیمئونه نخستین پیروزی اش را برابر بارسلونا در لالیگا جشن گرفت. شکست آبی اناری ها در واندا پتروپولیتانو شرایط را بد کرد و موجب نگرانی طرفداران شد.

آبی اناری ها اکنون پس از انجام هشت بازی با یازده امتیاز در صندلی یازدهم جدول قرار دارند (سه پیروزی، دو تساوی و سه شکست). بر این اساس تیم کاتالانی در دو ماه از فصل 13 امتیاز را از دست داده است. این نتایج موجب شده بدترین بارسای 25 سال اخیر دیده گردد.

از زمانی که برای هر پیروزی سه امتیاز در نظر گرفته شد آبی اناری ها این چنین فصل را بد آغاز نکرده بودند. به عبارتی آغاز فاجعه باری داشتند. پیش از این بدترین آغاز ها به فصل های 03-2002 و 04-2003 بر می گشت که بارسا در هر دو فصل پس از هشت بازی 12 امتیاز از دست داد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1206

به "بدترین بارسلونای قرن 21" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین بارسلونای قرن 21"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید