برگزاری داربی فوتبال بانوان در زمین بدون سکو، تماشای بازی از پشت فنس!

به گزارش مجله پیامک مسعود، روز گذشته داربی دختران فوتبالیست اصفهان در حالی برگزار گردید که استادیوم محل برگزاری این دیدار شرایط مناسبی برای تماشاگران نداشت.

برگزاری داربی فوتبال بانوان در زمین بدون سکو، تماشای بازی از پشت فنس!

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (آدینه) در جریان هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان، دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان به میزبانی ذوب آهن برابر هم به میدان رفتند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

نکته قابل توجه در این مورد، برگزاری بازی این دو تیم در استادیومی بدون سکو برای تماشاگران بود به گونه ای که در بعضی از قسمت ها و پشت فنس های زمین، جایگاه هایی قرار داده بودند تا بعضی از طرفداران بتوانند بنشینند هر چند که این جایگاه ها به اندازه کافی نبود اما قرار دریافت تماشاگران پشت فنس های دور زمین باعث شده بود که آنها دید خوبی برای تماشای بازی نداشته باشند.

هاجر دباغی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در این مورد به خبرنگاران گفت: استادیوم هیچ سکویی نداشت و فقط چند جایگاه پشت نیمکت ذوب آهن قرار داشت که تماشاگرانشان آنجا نشسته بودند. پشت نیمکت ما سکویی نبود و تماشاگرانمان روی یک برجستگی مانند که برای خود استادیوم بود نشسته بودند. علاوه بر این اطراف زمین با خود زمین هم سطح بود و این باعث شده بود که تماشاگران دید خوبی به زمین نداشته باشند. ذوب آهن باشگاه بزرگی است و مجموعه خوبی دارد. امیدوارم سکوهای ویژه ای برای تماشاچیان بانوانشان در نظر بگیرند.

برگزاری بازی در چنین شرایطی که تماشاگران را به زحمت می اندازد و فضای مناسبی برای حضورشان وجود ندارد به تدریج باعث دلزدگی آنها و عدم حضورشان در استادیوم ها می گردد موضوعی که هیجان را از ورزش می گیرد بنابراین ضروری است که باشگاه ها استادیوم های بهتری را در نظر بگیرند تا ضمن نزدیک شدن لیگ بانوان به سطح لیگ های حرفه ای شرایط حضور مناسب تماشاگران هم فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 43

به "برگزاری داربی فوتبال بانوان در زمین بدون سکو، تماشای بازی از پشت فنس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری داربی فوتبال بانوان در زمین بدون سکو، تماشای بازی از پشت فنس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید