بزرگترین فستیوال خرید دنیا چه زمانی و در کجا است؟

به گزارش مجله پیامک مسعود، بزرگترین فستیوال خرید دنیا فرصت استثنائی برای سفر به این شهر مجذوب کننده توریستی است که در این پست از وبلاگ خبرنگاران به آن پرداخته ایم. فستیوال خرید همان چیزی است که همه افراد منتظر آن هستند، جایی که در تمام مراکز خرید مهم شهر قیمت ها با تخفیف بسیار بالایی عرضه میشوند و فرصت بسیار خوبی برای سفر نیز به شمار میرود. شاید اگر قصد رزرو بلیط هواپیما به مقصدی که در ادامه به شما معرفی میشود را داشته باشید کمی دقیقتر به این موضوع میپردازید و زمان خود را جوری تنظیم میکنید که در مدت فستیوال حتماً به این شهر سفرکنید. اما در چه شهری و در چه زمانی بزرگترین فستیوال خرید دنیا برگزار میشود؟

بزرگترین فستیوال خرید دنیا چه زمانی و در کجا است؟

سفر به دبی

دبی شهری است در کشور امارات متحده عربی که در چند سال گذشته روی مسائل گردشگری به شدت تمرکز نموده و با ساخت آسمانخراش های معروف و هتل های لاکچری و فراهم کردن تجربه بی نطیر سفر توانسته به خوبی در زمینه گردشگری پیروز عمل کند. اگر شما هم قصد رزرو بلیط هواپیما دبی را دارید بهتر است بدانید بزرگترین فستیوال خرید دنیا در شهر دبی همه ساله برگزار میشود که در این ایام به شدت کالاها تخفیف خورده و زمان مناسبی برای سفر به دبی میباشد.

فستیوال خرید دبی

این جشنواره که با عنوان بزرگترین فستیوال خرید دنیا شناخته میشود، همه ساله به مدت یک ماه از 26 دسامبر یعنی 5 دی ماه برگزار میشود و فرصتی است که در آن مسافران و همه افراد میتوانند در فروشگاه ها و مراکز خرید، کالاها و اجناس مورد احتیاج خود را با کمترین نرخ و بیشترین تخفیف خریداری کنند. در کنار آن با توجه به زمان کریسمس، آتش بازی، پایکوبی و آواز و قرعه کشی نیز برگزار میشود.

از قلم نیاندازید علاوه بر اینکه این فستیوال فرصت بسیار مناسبی برای خرید است، با توجه به قرارگیری در فصل زمستان و آب و هوای بسیار مناسب دبی در این ایام بسیار مورد توجه گردشگران سراسر دنیا قرار میگیرد، پس بهتر است اگر قصد رزرو بلیط هواپیما به این مقصد محبوب گردشگری را دارید عجله کنید و یا با شماره گیری 75134000 با همکاران بخش تور در شرکت خبرنگاران صحبت کنید تا از پیشنهادهای شگفت انگیز تور دبی خبرنگاران مخصوص این فستیوال استفاده نمایید.

اگر به دبی سفر کردید، حالا چه با رزرو بلیط هواپیما و یا همراه شدن با تور دبی، از قلم نیاندازید ممکن است در قرعه کشی میلیونی این فستیوال خرید برنده شوید!

سفر به دبی در زمان کریسمس را میتوان برترین زمان ممکن برای سفر به این شهر دانست. تا دیر نشده تصمیم خود را بگیرید و برای بلیط هواپیما اقدام نمایید. خبرنگاران همواره و در تمام ایام سال در خدمت شما مسافرین عزیز میباشد.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1979

به "بزرگترین فستیوال خرید دنیا چه زمانی و در کجا است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین فستیوال خرید دنیا چه زمانی و در کجا است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید