تاریخ عرضه بازی اسکات پیلگریم مشخص شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، یوبی سافت رسما تاریخ عرضه نسخه کامل بازی اسکات پیلگریم را اعلام کرده است. طبق این خبر، بازی Scott Pilgrim vs. The World در روز 14 ژانویه 2021 روی تمام پلتفرم ها عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه بازی اسکات پیلگریم مشخص شد

خبر عرضه دوباره بازی اسکات پیلگریم طی مراسمی که یوبی سافت در تابستان برگزار کرده بود، اعلام شد. بازی اسکات پیلگریم که عرضه اش به سال 2010 بازمی شود، فقط روی دو کنسول ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 عرضه شده بود؛ طوری که امکان تجربه آن روی هیچ پلتفرم دیگری وجود نداشت.

  • بازی اسکات پیلگریم دوباره عرضه می شود

نسخه جدید این بازی که Scott Pilgrim vs. The World - Complete Edition نام دارد، همان طور که از نامش پیداست، تمام محتوای دانلودی عرضه شده را در خود جای داده است. محتوای دانلودی بازی اسکات پیلگریم شامل شخصیت های جدیدی مثل نایوز و والاس و هم چنین یک بخش چند نفره آنلاین می شود.

بازی اسکات پیلگریم در سبک اکشن دو بعدی و شبیه به بازی های بزن و بکش قدیمی ساخته شده است. به راحتی می توانیم فرایند اسکات پیلگریم را با بازی های قدیمی شورش در شهر یا فاینال فایت مقایسه کنیم. یک تا چهار بازی کننده از بین شخصیت های مختلف دنیای اسکات پیلگریم یکی را انتخاب می کنند و در مراحل مختلف بازی که برگرفته از کمیک اصلی و فیلم اسکات پیلگریم هستند، به مبارزه با دشمنان و غولاخرهای مختلف مشغول می شوند.

از نظر سبک ظاهری، بازی اسکات پیلگریم عینا شبیه به کمیک اصلی آن طراحی شده و در واقع برایان اوملی، طراح اصلی اسکات پیلگریم، در ساخت این بازی هم نقش داشته و میان پرده ها را کاملا او طراحی کرده است. بازی اسکات پیلگریم هم چنین موسیقی متن 8 بیتی شگفت انگیزی دارد که برای این نسخه بازسازی شده است.

بازی اسکات پیلگریم کمی پس از عرضه، از روی فروشگاه های پلی استیشن و ایکس باکس حذف شده بود. خوشبختانه این نسخه جدید و کامل، روی تمام پلتفرم ها عرضه خواهد شد.

در روز 25 دی می توانید بازی Scott Pilgrim vs. the World: The Game - Complete Edition را روی پلتفرم های ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و کامپیوتر تهیه کنید.

در ادامه تریلر رونمایی بازی را قرار داده ایم.

منبع: Ubisoft

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1230

به "تاریخ عرضه بازی اسکات پیلگریم مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی اسکات پیلگریم مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید