تجهیز پارک های بانوان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله پیامک مسعود، سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد برتجهیز پارک های بانوان در استان و نوسازی و استانداردسازی وسایل آن ها تاکید کرد.

تجهیز پارک های بانوان در کهگیلویه و بویراحمد

عاطفه سادات مدبرنژاد با تاکید بر لزوم تجهیز پارک های بانوان در شهرهای استان گفت: به همراه شهردار از پارک بانوان گچساران بازدید و مقرر شد ایرادات پارک رفع و وسایل ضروری از جمله وسایل بازی بچه ها نصب شود، ضمن اینکه سایر وسایلی که در پارک هستند نوسازی و استانداردسازی شود.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری در خصوص پارک بانوان یاسوج اعلام کرد: به همراه معاونت عمرانی استانداری، شهردار و شورای شهر از پارک بانوان بازدید و مقرر شد شهرداری نسبت به تجهیز پارک و افزایش امکانات و همچنین نوسازی و استانداردسازی زمین های بازی و وسایلی که در پارک هستند اقدام کنند.

او از تعیین شدن زمین جهت احداث بازارچه صنایع دستی خبر داد و گفت: در همین بازدید از مکان های مختلف برای احداث بازارچه دیدن شد که قرار شد با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری بازارچه صنایع دستی ویژه بانوان جهت حمایت از زنان نیازمند در پارک اسکان یاسوج احداث شود.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2014

به "تجهیز پارک های بانوان در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تجهیز پارک های بانوان در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز پارک های بانوان در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید