تردد در محورهای شمالی روان است

به گزارش مجله پیامک مسعود، تهران (پانا) - مرکز مدیریت راه های کشور بیان نمود که تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در جهت رفت و برگشت روان است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

تردد در محورهای شمالی روان است

در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ساسانی تا پایانه شهید کلانتری ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

محورهای دهگلان - حسین آباد، سقز - مریوان، ریگان - ایرانشهر مسدود است و محور بندرخمیر- بندرلنگه تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از راستا جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می شود.

همچنین محورهای گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، پونل - خلخال، وازک - بلده، هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند جزو محورهای مسدود فصلی هستند.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر به استثنای محورهای مسدودی که در بالا اشاره شد مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

افزایش 14.9 درصدی تردد در شبانه روز گذشته

در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 323 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 14.9 درصد افزایش تردد را نشان می دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین 16 درصد است و اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 بود که افراد با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1854

به "تردد در محورهای شمالی روان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در محورهای شمالی روان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید