تمجید جالب سیمئونه از ستاره تیمش مقابل لوکوموتیو مسکو: چیزهای زیادی می توانم بگویم اما دهانم را می بندم!

به گزارش مجله پیامک مسعود، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید اعتراف کرد که تحت تأثیر عملکرد یکی از بازیکنانش در شب پیروزی خانگی مقابل نماینده روسیه قرار گرفته است.

تمجید جالب سیمئونه از ستاره تیمش مقابل لوکوموتیو مسکو: چیزهای زیادی می توانم بگویم اما دهانم را می بندم!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال اتلتیکومادرید در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، پیروز شد میزبان روس خود لوکوموتیو مسکو را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد که در این بازی ژوائو فلیکس در دقیقه 48 و توماس پارتی در دقیقه 58 گلزنی کردند.

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید پس از این بازی به تمجید از پارتی پرداخت و تأکید داشت که این هافبک غنایی در اسپانیا آنطور که باید و شاید به چشم نیامده، چون برخلاف خیلی از بازیکنان از یک تیم بزرگ به روخی بلانکو ملحق نشده و محصول آکادمی باشگاه اتلتیکومادرید است.

سیمئونه پس از بازی به خبرنگاران گفت: من درباره توماس پارتی می توانم چیزهای زیادی بگویم اما در مورد برخی از بازیکنانم ترجیح می دهم که دهانم را ببندم. از عملکرد توماس واقعاً راضی ام. اگر او از یک تیم انگلیسی یا آلمان آمده بود کلی درباره اش حرف می زدند اما چون از آکادمی آمده، کمتر به او پرداخته می شود. او سال هاست که دارد بدون وقفه کار می کند.

سیمئونه سپس به روند بازی تیمش مقابل حریف روس اشاره داشت و اضافه کرد: در این بازی کاری که می بایست انجام می دادیم این بود که همان عملکردی که مقابل مایورکا و دربی داشتیم را تکرار کنیم. امروز ما توانستیم موقعیت هایی خلق کنیم اما همه آنها به گل تبدیل نشد. بین دو نیمه صحبت کردیم و بر انسجام بازی مان اضافه کردیم چون می دانستیم که کیفیت مهاجمان مان بیشتر از این هاست. ژوائو فلیکس هم خیلی زود گلزنی کرد و تکلیف بازی معین شد.

سیمئونه در ادامه دلیل اینکه چرا از ژوائو فلیکس به عنوان بال راست و نه پست تخصصی خودش به عنوان مهاجم دوم استفاده کرد را اینگونه توضیح داد: شاید فلیکس با بازی به عنوان بازیکن پشت مهاجم راحت تر باشد اما به نظر من بازی در آن پست کار آسانی نیست چون او باید ضرباهنگ بازی تیم را در بسیاری از لحظات کنترل کند. با بازی به عنوان بال، اگرچه او بیشتر باید به خودش فشار بیاورد اما فرصت های بیشتری برای موقعیت سازی برای مهاجمان تیم پیدا خواهد کرد. ما این کار را در مورد دیه گو ریباس و آردا توران هم انجام داده بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 340

به "تمجید جالب سیمئونه از ستاره تیمش مقابل لوکوموتیو مسکو: چیزهای زیادی می توانم بگویم اما دهانم را می بندم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید جالب سیمئونه از ستاره تیمش مقابل لوکوموتیو مسکو: چیزهای زیادی می توانم بگویم اما دهانم را می بندم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید