جزئیات دود غلیظ در جنوب شرق تهران

به گزارش مجله پیامک مسعود، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده یک گاراژ در جنوب شرق تهران اطلاع داد.

جزئیات دود غلیظ در جنوب شرق تهران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سید جلال ملکی در تبادل نظر با ایسنا دراین باره گفت: حوالی ساعت 17:30 امروز حادثه حریق در محدوده جاده خاوران به وسیله تماس های متعددی تلفنی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن و با توجه به گزارش های دریافتی ستاد فرماندهی، آتش نشانان پنج ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه و تانکر آب به محل حادثه واقع در راستا شرق به غرب جاده خاوران، بعد از سه راهی سیمان اعزام کرد.

وی با بیان اینکه شدت حریق به حدی بود که شعله های آتش و به خصوص دود ناشی از آن تا شعاع چند کیلومتری قابل مشاهده بود، گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک گاراژ به مساحت حدود 2000 متر مربع اتفاق افتاده و داخل این گاراژ مملو از انواع ضایعات قابل اشتعال و چندین عدد سیلندر گاز خودروهای گازسوز بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را شروع کردند، گفت: حجم زیاد مواد قابل اشتعال عملیات اطفای حریق را با دشواری هایی همراه نموده بود، اما در حال حاضر حریق در این گاراژ اطفا شده و آتش نشانان در حال عملیات لکه گیری هستند.

به گفته ملکی، این حادثه تا به امروز خسارتی جانی نداشته است و علت آن نیز پس از اطفای کامل حریق آنالیز و اعلام خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1404

به "جزئیات دود غلیظ در جنوب شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات دود غلیظ در جنوب شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید