حمله مرگبار کروکدیل به چوپان

به گزارش مجله پیامک مسعود، چوپان محلی در حال آب دادن گاومیش ها در کنار رودخانه بود که مورد حمله غافلگیرانه کروکدیل نهاده شد.

حمله مرگبار کروکدیل به چوپان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، چوپان محلی اهل هند که مورد حمله کروکدیل نهاده شده بود جانش را از دست داد. گولا مالایا 55 ساله در حال آب دادن به گله گاومیش ها در حاشیه رودخانه بود که مورد حمله کروکدیل نهاده شد. این اتفاق روز یکشنبه و در روستایی در ایالت تِلانگانا رخ داد.

بنا به گزارش رسانه های محلی هند قربانی حین آب خوردن گاومیش ها برای شستن گل و لای چسبیده به پای این حیوانات وارد رودخانه شده بود که ناگهان با حمله غافلگیرانه کروکدیل روبرو شد. بنا به این گزارش در حالی که سایر چوپان های حاضر در نزدیکی محل حادثه به یاری وی شتافتند که او جانش را از دست داده بود. با این حال جسد قربانی از داخل آب بیرون کشیده و به روستای محل اقامتش منتقل شد.

بنا به اعلام کِی وِنکاتِشاوارلو، یک پلیس ارشد محلی جسد متوفی برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان محلی منتقل شد. وقوع این حادثه در این ایالت هند در حالی خبرساز می گردد که در ماه ژانویه نیز وقوع حادثه ای مشابه در غرب ایالت گجرات خبرساز شده بود. در آن حادثه نیز یک چوپان محلی پس از مورد حمله قرار دریافت توسط یک کروکدیل جانش را از دست داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1446

به "حمله مرگبار کروکدیل به چوپان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مرگبار کروکدیل به چوپان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید