این 10 مقصد را برای سفر در ژانویه به خاطر بسپارید

به گزارش مجله پیامک مسعود، ماه ژانویه (که با دی و بهمن ماه شمسی مصادف است) برای بیشتر مردم دنیا، اهمیت ویژه ای دارد. اولین ماه از سال میلادی که مسیحیان بی صبرانه فرا رسیدن آن را انتظار می کشند. شهرها آذین بندی می شوند و همه چیز رنگ و بوی کریسمس را به خود می گیرد. در این میان، بازار سفر در ژانویه هم داغ است. تعطیلات کریسمس بهانه خوبی برای سفر به دست می دهد و همگان را به تکاپو می اندازد؛ اما این شور و شوق مختص به مسیحیان نیست. سفر در کریسمس می تواند تجربه ای خاطره انگیز و فوق العاده باشد. اما آیا به این فکر نموده اید که بهترین شهرها برای سفر در یکی از سردترین ماه های سال کدام است؟ مجله ی خبرنگاران در این مقاله به بهترین مناطق برای سفر در تعطیلات کریسمس می پردازد. پس در ادامه این مطلب، با ما همراه باشید.

این 10 مقصد را برای سفر در ژانویه به خاطر بسپارید

با وبسایت گردشگری آژانس مسافرتی همراه باشید.

چطور بهترین مقصد را برای سفر در ژانویه انتخاب کنم؟

اگر این روزها و با نزدیک شدن به سال نوی میلادی به این سوال فکر نموده اید، در این مطلب پاسخ را پیدا می کنید. هیچ چیز بهتر از این نیست که از سرمای زمستان فرار کنیم و حتی برای چند روز به مناطقی برویم که آب و هوای مطبوعشان، ما را سر ذوق بیاورد. از آن جا هم که فهرست چنین نقاطی یک لیست طولانی است، این سوال مطرح می گردد که بهترین شهرها برای گذراندن تعطیلات ژانویه کدامند؟ اما جای نگرانی نیست، چون ما لیستی از 10 شهر برتر برای سفر در ژانویه تهیه نموده ایم.

1- پوکت، جزیره ای افسانه ای در جنوب تایلند

پوکت قطعا یکی از بهترین مقاصدی است که می توانید در تعطیلات ژانویه به آن سفر کنید. با سواحل بی نظیر، ماسه های سفید نرم، اقیانوس نیلگون و زیبا در کنار ورزش های آبی و زندگی شبانه، پوکت جایی است که نباید سفر به آن را به خصوص در ماه ژانویه از دست داد. باید بگوییم برای آن ها که تازه ازدواج نموده اند، جایی بهتر از پوکت برای گذراندن ماه عسل وجود ندارد! برای رزرو تور پوکت، تنها کافی است تا به وب سایت ما بروید.

2- بالی، جزیره همواره بهار!

جزیره بالی که در کشور اندونزی واقع شده است، جزیره ای که در تمام فصول سال می تواند مقصد سفر شما باشد. اما اگر به دنبال یک محل آرام برای سفر در ژانویه هستید، بالی یکی از بهترین گزینه هاست. در تعطیلات ژانویه، خبری از جمعیت متراکم و پر سر و صدای توریست ها نیست. این به معنای سواحل آرام و هتل های خلوت در یک هوای کاملا مطبوع است! اگر قصد دارید تا تعطیلات کریسمس را در این جزیره بگذرانید، پیشنهاد ما رزرو تور بالی است.

3- سفر به جزایر مالدیو، یک اتفاق زیبا و خاطره انگیز

مالدیو، سرزمین مناظر دیدنی و زیباست که باعث شده از بهترین مقاصد سفر در ژانویه و تعطیلات کریسمس باشد. مجمع الجزایر فوق العاده زیبای مالدیو، با آب های فیروزه ای شفاف، سواحل شنی سفید و درخشان و صخره های مرجانی شگفت انگیز می تواند تعطیلات ژانویه را به یک گشت و گذار بی نظیر تبدیل کند. درضمن، برای رزرو تور مالدیو می توانید از وب سایت ما اقدام کنید.

4- سی شل، مقصدی فوق العاده برای سفر در ژانویه

قله های بلند، جزایر بی سر و صدای آرام و سواحل خیره نماینده سی شل را به یک مکان دلپذیر برای سفر در تعطیلات کریسمس تبدیل نموده است. در این جزایر می توانید بدون هرگونه مزاحمت، از یک تعطیلات ایده آل در ماه ژانویه لذت ببرید. مناظر فوق العاده و شکوه این جزایر باعث شده است تا سفر به این جزایر طی سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار بگیرد.

5- دبی، مقصد همیشگی برای سفر در ژانویه!

دبی شهر معروف و زیبا که در نزدیکی کشورمان واقع شده است، از نقاط مهم گردشگری طی تعطیلات سال نوی میلادی به شمار می آید. هر ساله هزاران نفر از سراسر جهان به این شهر سفر می نمایند تا تعطیلات کریسمس خود را در دبی بگذرانند. آب و هوای این شهر برای سفر در زمستان بسیار مناسب است و مراکز تفریحی، پارک های تفریحی فوق العاده و سواحل شگفت انگیزش گذراندن کریسمس در دبی را به یک انتخاب هوشمندانه بدل نموده است. برای سفر به این شهر، می توانید رزرو تور دبی را از وب سایت ما انجام دهید.

6- سریلانکا، گرم و صمیمی از جنوب آسیا!

سریلانکا یکی از مناطق گرم جهان است که می توانید برای گذراندن تعطیلات ژانویه به آن سفر کنید. این کشور با سواحل زیبا، تپه های جذاب و دیدنی، طبیعت فوق العاده و هیجان انگیز و بناهای تاریخی، قطعا برای سفر در ژانویه یک گزینه عالی است. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درمورد این کشور هستید، پیشنهاد می کنیم به مقاله راهنمای سفر به سریلانکا مراجعه کنید.

7- سوییس و یک سفر لوکس در تعطیلات کریسمس

برای تمامی مردم جهان، سوییس یک مقصد رویایی برای اسکی است. در این زمان، آب و هوا سرد می گردد و برف روی کوه های آلپ، آن را به یک سرزمین عجایب تبدیل می نماید. کارهای زیادی در سوییس برای انجام دادن وجود دارد؛ چه عاشق شکلات های مشهور سوییسی باشید و چه گشت و گذار در بازارهای پرطرفدار کریسمس این کشور جذابیت های زیادی برای شما خواهد داشت.

هنگام سفر در کریسمس به سوییس، توجه داشته باشید که دما در این کشور بین 2 تا 2- درجه سانتی گراد می رسد. پس حتما لباس های گرم به همراه داشته باشید. البته در سوییس به جز اسکی می توان به دیدن مناطق دیدنی هم رفت که در مقاله جاذبه های دیدنی سوییس به آن پرداخته ایم.

8- هند، کشور 72 ملت شما را به خود می خواند

هند کشوری است با فرهنگ ها و مذاهب گوناگون که به کشور 72 ملت معروف است. مناطقی در هند وجود دارند که به دلیل گرمای شدید، امکان بازدید از آن ها در فصل تابستان وجود ندارد. در واقع بهترین زمان سفر به هند ژانویه است. زمانی که آب و هوا در بیشتر مناطق این کشور برای گذراندن تعطیلات کریسمس مناسب است.

اگر بخواهید می توانید در بخش هایی از هند به اسکی بپردازید و در بخش های دیگر حمام آفتاب بگیرید. انتخاب کاملا با شماست. سفر به هند در ژانویه مزیت دیگری هم دارد؛ بسیاری از ایالت های هند مانند راجستان انواع فستیوال ها را برای آشنایی گردشگران با میراث فرهنگی هند برگزار می نمایند. برای سفر به این کشور کهن، می توانید از وب سایت ما رزرو تور دهلی را انجام دهید.

9- مراکش و کازابلانکا، در لیست بهترین ها برای سفر!

مراکش یکی از مقاصد فوق العاده برای سفر در ژآنویه و گذراندن زمستان است. در واقع کازابلانکا، پایتخت مراکش در لیست بهترین شهرها برای سفر در کریسمس، رتبه بالایی دارد. شهری پر جنب و جوش با بازارها و مساجد رنگارنگ و زیبا که در شمال آفریقا قرار گرفته و در تعطیلات کریسمس از بهترین نقاط برای سفر به حساب می آید. در فصل زمستان، دمای هوا بین 20 تا 23 درجه سانتی گراد است که برای سفر کاملا ایده آل به نظر می رسد. شما برای سفر به این کشور فوق العاده می توانید تور مراکش را رزرو کنید.

10- کنیا، سرزمین سافاری و کمپینگ

کنیا، سرزمینی است که در آن می توانید به حیات وحش آفریقا نزدیک شوید. سواحل خیره نماینده این کشور در کنار جغرافیایی که سرشار از دشت ها، تپه ها، دره ها و ارتفاعات کوهستانی است، یک مجموعه تاثیرگزار را به وجود آورده است. مسافرانی که کنیا را به عنوان مقصد سفر در ژانویه انتخاب می نمایند، اغلب دوستداران حیات وحش هستند. آن ها می خواهند علاوه بر لذت بردن از تعطیلات کریسمس، حیوانات و طبیعت کنیا را از نزدیک ببینند و به سافاری بپردازند.

بازدید از پارک ملی ماسایی مارا و آمبوسلی با مناظر نفس گیر از کوه های تانزانیا و کلیمانجارو، قطعا برای دوستداران طبیعت گردی یک ضرورت است!

در این مقاله، ما بهترین شهرهایی را که می توانید برای سفر در ژانویه در نظر بگیرید را معرفی کردیم. شهرهایی که اغلب هوای گرم و معتدلی داشتند اما شهرهایی مثل سوییس هم در فهرست ما به چشم می خورد. از نظر شما بهترین منطقه برای سفر در تعطیلات کریسمس کدام شهر است؟ اگر فرصتی برای استراحت داشته باشید، کدام مناطق را برای سفر ترجیح می دهید؟ نظراتتان را با ما درمیان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 502

به "این 10 مقصد را برای سفر در ژانویه به خاطر بسپارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 10 مقصد را برای سفر در ژانویه به خاطر بسپارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید