رونمایی از جلد ایکابوگ خانم رولینگ همزمان در بریتانیا و آمریکا

به گزارش مجله پیامک مسعود، تاریخ انتشار کتاب با رونمایی از جلد کتاب جدیدترین اثر جی کی رولینگ خالق مجموعه هری پاتر معین شده است.

رونمایی از جلد ایکابوگ خانم رولینگ همزمان در بریتانیا و آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، بوک سلر اعلام نموده است، قرار شده رمان داستانی جدید رولینگ با عنوان ایکابوگ که برای بچه ها نوشته شده، توسط گروه بچه ها انتشارات هچت دهم نوامبر (20 آبان) هم در آمریکا و هم در بریتانیا منتشر گردد.

نسخه بریتانیایی این کتاب در قالب کتاب چاپی و همچنین کتاب الکترونیکی منتشر می گردد و در بریتانیا، ایرلند، استرالیا، نیوزیلند و هند قابل دسترس خواهد بود. نسخه صوتی انگلیسی زبان کتاب هم به صورت اختصاصی به وسیله پلتفرم آدیبل قابل دسترس خواهد بود و بعداً نسخه های بین المللی آن منتشر می شوند.

ایکابوگ ابتدا به عنوان یک داستان قبل از خواب توسط رولینگ برای بچه ها خودش نوشته شد. خبر انتشار این کتاب نخستین بار در اواخر ماه مه (7 خرداد سال جاری) منتشر شد و طی تابستان طرفداران بسیار در فضای مجازی درباره آن صحبت نموده اند.

رولینگ اعلام نموده تمام پول به دست آمده از این کتاب را به صندوق خیریه وولانت اهدا می نماید. این پول برای یاری به گروه هایی خرج می گردد که در بریتانیا و در سطح دنیا تحت تاثیر پاندمی کووید -19 قرار گرفته اند.

روث آلتایمز ناشر ارشد گروه هچت گفت: گروه بچه ها هچت بسیار هیجان زده است تا کتاب ایکابوگ جی کی رولینگ را منتشر کند. این کتاب یک داستان پریان بسیار فوق العاده و اوریجینال از یکی از عظیم ترین داستان سرایان دنیا است.

او اضافه نمود: پادشاهی کورنوکوپیا مکانی ایده آل برای بیان این داستان ماجراجویانه خارق العاده است که میزان شجاعت دو کودک را در حالی تست می نماید که آن ها سعی دارند حقیقتی که در ورای افسانه ایکابوگ نهفته است را کشف نمایند. این داستانی است که به اندازه هزاران تصویری که خوانندگان جوان در پاسخ به آن برای ما فرستادند، خلاقانه است و از قوه تخیل بالا بهره می برد. همچنین داستانی درباره قدرت امید و دوستی است که خوانندگان تمام سنین می خواهند دوباره و دوباره به آن بازگردند.

این نخستین رمان رولینگ برای خوانندگان جوان است که داستان آن در مدرسه جادوگری هاگوارتز اتفاق نمی افتد. این کتاب برای بچه ها 7 تا 9 سال نوشته شده تا خودشان بتوانند آن را بخوانند یا والدین کتاب را برای شان بلند بخوانند.

وقتی خبر انتشار کتاب اعلام شد، رولینگ و هچت از هنرمندان جوان سراسر دنیا دعوت کردند نقاشی های خود را برای کتاب ارسال نمایند. به این ترتیب نقاشی هایی که در کتاب انتخاب شده، شامل 34 برنده رقابت آنلاین است که بین هنرمندان کودک بین 7 تا 12 سال برگزار شده بود.

آلتایمز اضافه نمود: ما شاهد پاسخی خارق العاده در رقابت تصویرگری بوده ایم و بیش از 18 هزار ورودی از کشورهای مختلف برای حضور در این کتاب داشتیم.

رولینگ نوشتن ایکابوگ را بیش از یک دهه پیش و در حالیکه هنوز مشغول نوشتن هری پاتر بود شروع کرد، اما آن را فقط برای فرزندان خودش نگه داشته بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1005

به "رونمایی از جلد ایکابوگ خانم رولینگ همزمان در بریتانیا و آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جلد ایکابوگ خانم رولینگ همزمان در بریتانیا و آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید