سازمان دانش آموزی می تواند در ساماندهی استعدادها و نقش آفرینی دانش آموزان موثر باشد

به گزارش مجله پیامک مسعود، تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت سازمان دانش آموزی می تواند در نقش آفرینی دانش آموزان موثر باشد و توجه به این مجموعه به معنای بیمه کردن آینده کشور است.

سازمان دانش آموزی می تواند در ساماندهی استعدادها و نقش آفرینی دانش آموزان موثر باشد

غلامرضا منتظری در گفت و گو با پانا در مورد استعدادیابی دانش آموزان به وسیله سازمان دانش آموزی، اظهار کرد: اعتقاد من بر این است که برترین قشری که در تحولات و آینده هر کشوری سهیم است، جوانان و نوجوانان و به صورت عمده دانش آموزان هستند. ما اگر به آینده کشور چشم دوخته ایم، باید به دانش آموزان توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی اضافه نمود: توجه به دانش آموزان، چند وجه دارد اعم از فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و فراهم کردن زمینه نقش آفرینی؛ اینجاست که سازمان دانش آموزی متولد می گردد. با این هدف که استعدادهای شناسایی شده را ساماندهی و به تناسب علاقه و ظرفیت در حوزه ها از آن ها استفاده کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سازمان دانش آموزی می تواند در نقش آفرینی دانش آموزان موثر باشد، گفت: باید فهرستی از مطالبات دانش آموزان با استعداد داشته باشیم و موانع را از مقابل آن ها برداریم و چتر حمایتی را باز کنیم. هر چقدر به این مجموعه توجه کنیم، آینده کشور را بیمه نموده ایم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1989

به "سازمان دانش آموزی می تواند در ساماندهی استعدادها و نقش آفرینی دانش آموزان موثر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان دانش آموزی می تواند در ساماندهی استعدادها و نقش آفرینی دانش آموزان موثر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید