سری A، شروع روز دوم هفته هفدهم با پیروزی خانگی فیورنتینا

به گزارش مجله پیامک مسعود، با پیروزی بنفش پوشان فلورانس برابر سالرنیتانا، روز دوم از دیدارهای هفته هفدهم سری A ایتالیا شروع شد.

سری A، شروع روز دوم هفته هفدهم با پیروزی خانگی فیورنتینا

به گزارش خبرنگاران، در اولین بازی از روز دوم از هفته هفدهم رقابت های سری A ایتالیا، امروز (شنبه) تیم های فوتبال فیورنتینا و سالرنیتانا در استادیوم آرتمیوفرانکی شهر فلورانس به مصاف هم رفتند که این بازی را فیورنتینا با نتیجه 4 بر صفر به سود خود به خاتمه رساند.

بوناونتورا در دقیقه 31 گل نخست را برای فیورنتینا به ثمر رساند. در ادامه دوشان ولاهوویچ دو بار در دقایق 51 و 84 دروازه تیم میهمان را باز کرد تا پیروزی فلورانسی ها قاطعانه تر گردد. گل دقیقه 90 ماله هم حسن ختام پیروزی تیم میزبان بود.

فیورنتینا با این نتیجه 30 امتیازی شد و با یک پله صعود بالاتر از یوونتوس در رده پنجم سری A نهاده شد. سالرنیتانا هم که برای سیزدهمین بار در این فصل تن به شکست داد، با 8 امتیاز همچنان در قعر جدول است.

ولاهوویچ با احتساب دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، شمار گل های خود در فصل جاری سری A را به 15 گل در 17 بازی ارتقا داد و بالاتر از ایموبیله 13 گل به تنهایی در صدر جدول گلزنان نهاده شد.

امشب دو بازی دیگر در سری A برگزار می گردد که در بازی اول از ساعت 20:30 به وقت تهران یوونتوس میهمان ونتزیا خواهد بود و در بازی دوم از ساعت 23:30 میلان در خانه اودینزه به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1796

به "سری A، شروع روز دوم هفته هفدهم با پیروزی خانگی فیورنتینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، شروع روز دوم هفته هفدهم با پیروزی خانگی فیورنتینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید