سولسشایر: دخه آ بهترین دروازه بان دنیا است، دفاع تیمی مان مقابل تاتنهام عالی بود

به گزارش مجله پیامک مسعود، سرمربی موقت منچستریونایتد پس از برد تیمش مقابل تاتنهام از عملکرد شاگردانش و به خصوص دروازه بان اسپانیایی تیمش ابراز رضایت کرد.

سولسشایر: دخه آ بهترین دروازه بان دنیا است، دفاع تیمی مان مقابل تاتنهام عالی بود

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست ودوم لیگ برتر انگلیس به لطف گل دقیقه 44 مارکوس رشفورد با نتیجه یک بر صفر میزبان خود تاتنهام را شکست دادند و به ششمین برد متوالی خود دست یافتند، پس از این بازی گفت: ما در حمله خیلی سریع بودیم. قطعاً گل رشفورد فوق العاده بود، اما نباید نقش جسی لینگارد در دفاعی که انجام داد و در ادامه توپی که پل پوگبا برای مارکوس فرستاد را نادیده گرفت که خودش نصف گل بود. دلیل اینکه مارسیال و رشفورد را در عرض گذاشتم، این بود که جسی بازیکنی است که خوب ارتباط بین خطوط را انجام می دهد و در کنارش حرکتش به سمت دروازه نیز خوب است. ما یک هفته برای بازی با تاتنهام کار نموده بودیم و سعی می کنیم در هر بازی متفاوت از بازی دیگرمان بازی کنیم. به نظرم ما به خصوص با عملکرد فوق العاده نیمه اول مان نشان دادیم که آماده رقابت هستیم. ما در نیمه دوم هم می توانستیم گل دوم و سوم مان را هم به ثمر برسانیم، پس بازی یک طرفه نبود. بابت این برد خوشحالم.

وی همچنین در مورد واکنش های استثنایی دروازه بان اسپانیایی اش در این دیدار نیز گفت: داوید شگفت انگیز است. او 11 بار توپ بازیکنان تاتنهام را مهار کرد و این عملکردی سطح بالا از او بود، اما یکی دو تا از مهارهای داوید شگفت انگیز بود و مابقی توپ ها را هم انتظار می رفت که او مهار کند. دخه آ بهترین دروازه بان دنیا است و این را بارها گفته ام. او همواره جای گیری مناسب و تمرکز بالایی در درون دروازه دارد. شاید در یکی دو مورد توپ غیرقابل مهار به نظر می آمد، اما داوید آنها را هم مهار کرد چون به خوبی در جریان بازی بود.

سرمربی موقت شیاطین سرخ در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: ما به صورت تیمی عالی دفاع کردیم. ویکتور لیندلوف و فیل جونز در مرکز خط دفاعی عالی بودند. وقتی مقابل مهاجمی همچون هری کین بازی می کنید، به نوعی در حال آزمایش پس دادن هستید. ماتیچ و هررا هم مقابل یورنته عالی کار کردند. به اعتقاد من ما در خط دفاعی عملکرد کاملی از خود نشان دادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 44

به "سولسشایر: دخه آ بهترین دروازه بان دنیا است، دفاع تیمی مان مقابل تاتنهام عالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: دخه آ بهترین دروازه بان دنیا است، دفاع تیمی مان مقابل تاتنهام عالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید