شوک بزرگ برای قهرمان؛ ستاره پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟

به گزارش مجله پیامک مسعود، تهران (پانا) - عیسی آل کثیر که در دقیقه 51 بازی با پدیده به علت مصدومیت جای خود را به مهدی عبدی داد، پس از انتها این مسابقه لنگ لنگان از استادیوم خارج شد.

شوک بزرگ برای قهرمان؛ ستاره پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟

به گزارش خبرورزشی، علیرضا حقیقت، پزشک پرسپولیس درمورد اندازه مصدومیت مهاجم پرسپولیس گفت: یکشنبه آل کثیر MRI می گیرد. پس از آنالیز نتیجه این تست درباره شرایطش خبر می دهم.

اخبار تکمیلی حکایت از آن دارد که رباط صلیبی مهاجم جنوبی پرسپولیس پاره شده اما هنوز یک درصد امیدواری کوچک وجود دارد؛ قرار است دو پزشک متخصص دیگر نیز معاینات لازم را انجام داده و در مورد شرایط مصدومیت عیسی آل کثیر نظر نهایی را بدهند.

با این شرایط مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در طول دوران حضورش در این تیم بارها دچاربدشانسی شده است، با یک اتفاق تلخ دیگر روبرو شد و ادامه فصل را از دست داد.

این می تواند خبر بسیار تلخی برای طرفداران و حتی مربیان پرسپولیس باشد.

عیسی آل کثیر مهاجم بازیکن قدرتی، گلزن و سرعتی تیم فوتبال پرسپولیس که تا به امروز بارها دچار محرومیت و بدشانسی شده است، در بازی روز شنبه قرمز پوشان تهرانی برابر پدیده مشهد در یک برخورد ساده مصدوم شد و هر چند از ابتدا هم اندازه مصدومیت زانوی او تعیین بود اما کادر پزشکی ترجیح داد بعد از ام آر آی اظهار نظر دقیق داشته باشد.

او یکشنبه از پای مصدوم خود عکس گرفت و حالا شنیده می گردد رباط صلیبی پاره نموده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

این درحالیست که پرسپولیس با کمبود مهاجم تخصصی روبرو شده است. حامد پاکدل مدت هاست با مصدومیت از ناحیه مُچ پا روبرو شده و نتوانسته تیمش را همراهی کند. حالا پزشکان در کوشش هستند این مهاجم لرستانی را به بازی با فجرسپاسی شیراز برسانند هرچند کار بس دشواری است.

در حال حاضر مهدی عبدی تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس است که باید جانشین عیسی آل کثیر در بازی با فجرسپاسی شیراز گردد.

اگر عیسی آل کثیر زانوی مصدوم خودش را به تیغ جراحان بسپارد آن گاه یحیی گل محمدی به جای خرید یک مهاجم باید در پی پیدا کردن دو فوروارد باشد تا یکی را جایگزین این بازیکن کند.

گفته می گردد دردسر تازه بدجوری فکر سرمربی پرسپولیس را به خود مشغول نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1907

به "شوک بزرگ برای قهرمان؛ ستاره پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک بزرگ برای قهرمان؛ ستاره پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید