فوتبال دنیا، برنده توپ طلای سال جاری از دید ادن اِزار

به گزارش مجله پیامک مسعود، فوتبال دنیا - ادن ازار، هافبک بلژیکی چلسی خود را شایسته کسب توپ طلای سال جاری نمی بیند.

فوتبال دنیا، برنده توپ طلای سال جاری از دید ادن اِزار

به گزارش خبرنگاران، ادن اِزار که در جام دنیای 2018 روسیه یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال بلژیک بود، جایی که شاگردان روبرتو مارتینس به عنوان سومی این رقابت ها رسیدند، خود را شایسته کسب توپ طلای سال جاری فرانس فوتبال نمی بیند، این در حالی است که او آغاز خوبی در فصل جاری با چلسی داشته و در 14 بازی از رقابت های مختلف 8 گل برای آبی های لندنی به ثمر رسانده و 4 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

ازار 27 ساله در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال بلژیک مقابل ایسلند در لیگ ملت های اروپا در پاسخ به پرسش گزارشگر شبکه تلویزیونی RTBF بلژیک که فکر می کنی سال جاری برنده توپ طلا شوی؟، گفت: هدف من کسب توپ طلا نیست. هدف من لذت بردن از بازی ام در زمین های فوتبال است و اگر هم یک روزی موفق به کسب توپ طلا شدم که چه بهتر، اگر هم نشد مسئله ای با این موضوع ندارم. فوتبال دنیا| اعلام بخش پنجم و ششم نامزدهای کسب توپ طلا، فهرست 30 نفره کامل شد + اسامی و عکس

هافبک بلژیکی چلسی که پیش از این لوکا مودریچ را شایسته کسب توپ طلای سال جاری دانسته بود، ظاهراً نظرش در این خصوص تغییر نموده است. او در این باره گفت: اگر مبنا را بر اساس عملکرد این فصل بگذاریم، به نظرم کیلیان امباپه می تواند برنده توپ طلای سال جاری باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 9

به "فوتبال دنیا، برنده توپ طلای سال جاری از دید ادن اِزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، برنده توپ طلای سال جاری از دید ادن اِزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید