لاپورتا: لیونل مسی سودآوری بیشتری برای بارسلونا دارد، شرایط اقتصادی باشگاه ارتباطی با او ندارد

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرگزاری خبرنگاران- لاپورتا تمام تلاشش را برای نگه داشتن مسی در بارسلونا انجام می دهد.

لاپورتا: لیونل مسی سودآوری بیشتری برای بارسلونا دارد، شرایط اقتصادی باشگاه ارتباطی با او ندارد

به گزارش خبرنگاران، خوان لاپورتا مطرح نمود که لیونل مسی به تنهایی باعث یک سوم از درآمد بارسلونا است. به نقل از Rac1، خوان لاپورتا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا، پس از افشای درآمد لیونل مسی، به حمایت و پشتیبانی از فوق ستاره آرژانتینی پرداخت و گفت:

اگر حقیقت بارسلونا را می دانیم، باید واضح بگوییم که مسی مجبور است در بارسلونا بماند. برای موفقیت پروژه ورزشی باشگاه و تضمین قهرمانی های باشگاه، باید او را نگه داریم تا کار آسان تر شود.

صحبت با مسی؟ من به او پیام دادم که به شایعات توجه نکند و آن ها را نادیده بگیرد اما جوابی به من نداد. برای پخش شدن این خبر بسیار متاسفم. من به بارسلونا احترام می گذارم و بهتر است این اتفاقات تکرار نشود.

پخش شدن این خبر؟ به نظرم این خبر از داخل باشگاه فاش شده است. فاش شدن قراردادهای محرمانه می تواند جنایت باشد. امیدوارم این خبر منجر به جدایی مسی نشود. اگر انتخاب شوم، حتما پیگیری می کنم که این خبر را چه کسی پخش کرده است.

درآمدزایی لیونل مسی؟ درآمدی که تنها از لیونل مسی برای باشگاه حاصل می شود، بسیار بیشتر از حقوق او است. او به تنهایی باعث یک سوم از درآمد باشگاه است و شرایط اقتصادی فعلی در باشگاه، ارتباطی با او ندارد. لحظات درخشانی را برای ما ایجاد کرده است. بدون لئو خیلی از افتخارات را نمی توانستیم کسب کنیم.

ماندن مسی؟ اتفاقاتی در باشگاه رخ می دهد که به ماندن مسی کمکی نمی کند. او نیاز به یک پیشنهاد رقابتی دارد و این چیزی است که می خواهد اما مطمئنم که می ماند. مسی به فکر پول نیست. این قرارداد ماه ژوئن به پایان می رسد و پول برای او اولویت نیست. او باید قراردادی داشته باشد که در شأن بهترین ورزشکار جهان باشد. اگر به من بگوید که قصد جدایی هم دارد، سعی می کنم که ذهنیتش را عوض کنم.

نامزدی ریاست باشگاه؟ اتمسفر و فلسفه باشگاه باید تغییر کند. باید قراردادهای اسپانسرشیپ جدید ببندیم و به آن ها اعتماد کنیم. از افرادی که فوتبال را می دانند، مشاوره بگیریم و با روسای فدراسیون، یوفا و فیفا در تماس باشیم. می خواهم خیال همه را راحت کنم؛ ما همچین شرایطی در سال 2003 داشتیم و شرایط را تغییر دادم و حالا کار مشابه ای می خواهم انجام دهم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1376

به "لاپورتا: لیونل مسی سودآوری بیشتری برای بارسلونا دارد، شرایط اقتصادی باشگاه ارتباطی با او ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاپورتا: لیونل مسی سودآوری بیشتری برای بارسلونا دارد، شرایط اقتصادی باشگاه ارتباطی با او ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید