لیونل مسی: آنسو فاتی می تواند بازیکن بزرگی شود

به گزارش مجله پیامک مسعود، لیونل مسی، ستاره و کاپیتان بارسلونا ابراز امیدواری کرد شرایط پیشرفت برای آنسو فاتی فراهم شود.

لیونل مسی: آنسو فاتی می تواند بازیکن بزرگی شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آنسو فاتی، ستاره جوان و 16 ساله بارسلونا در فصل جاری نمایشی فراتر از تصور داشته و بسکمک وی را یکی از آینده دارترین بازیکنان دنیای فوتبال می دانند. اما لیونل مسی امیدوار است این بازیکن جوان بدون تحمل هیچ فشاری قادر به طی جهت پیشرفت باشد و خود مسی نیز مدعی شد علاقمند است به آنسو فاتی در این جهت کمک کند.

لیونل مسی گفت: من واقعا آنسو فاتی را دوست دارم و سعی می کنم به او کمک کرده و وی را پشتیبانی کنم. آنسو یک بازیکن شگفت انگیز است و هر آنچه را برای موفقیت لازم است را در خود دارد. اما هنگام نگاه کردن به آنسو فاتی دوست دارم همانند ابتدای کار خودم، شرایطی برای وی رقم بخورد که بتواند به تدریج پیشرفت کرده و بدون فشار کار خود را انجام دهد.

باید بخاطر داشته باشید که آنسو فقط 16 سال دارد. امیدوارم او از بازی کردن لذت برده و هیاهوی اطراف روی او تاثیر منفی نگذارد، زیرا آنسو فاتی کیفیتی دارد که تا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان شود.

وقتی جوان بودم رونالدینیو خیلی به من کمک کرد و فرانک رایکارد نیز که در آن زمان مربی من بود. در واقع هر یک از اعضای تیم به طریقی به من کمک کرد. اگرچه وقتی رایکارد من را در ترکیب قرار نمی داد اذیت می شدم، اما حالا که بزرگتر شده ام، متوجه شدم که این بهترین کار برای من بود و همیشه از رایکارد ممنون هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 324

به "لیونل مسی: آنسو فاتی می تواند بازیکن بزرگی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی: آنسو فاتی می تواند بازیکن بزرگی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید