مراسم اختتامیه سوگ در خانه فردا برگزار می گردد

به گزارش مجله پیامک مسعود، اختتامیه اولین سوگواره فیلم کوتاه سوگ در خانه دوشنبه 12 آبان ساعت 19 برگزار می گردد.

مراسم اختتامیه سوگ در خانه فردا برگزار می گردد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمد رهبر دبیر سوگواره سوگ در خانه زمان برگزاری اختتامیه اولین سوگواره فیلم کوتاه سوگ در خانه را دوشنبه، 12 آبان ساعت 19 گفت.

وی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر کشور و شرایط خاص پیش آمده شرح داد: سال جاری بسیاری از رویداد های همگانی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شدند و ما هم به صلاحدید آقای مجید مجیدی که مدیریت این رویداد را عهده دار است، تصمیم گرفتیم اختتامیه سوگواره را به صورت پخش زنده در فضای مجازی برگزار کنیم.

رهبراضافه کرد: مراسم اختتامیه رویداد سوگ در خانه، روز دوشنبه 12 آبان، از ساعت 19 تا 20:30 به صورت زنده از صفحه اینستاگرام دبیرخانه سوگواره به نشانی @javanane-rahe-iman و همچنین صفحه اختصاصی سوگ در خانه در پلتفرم روبیکا پخش خواهد شد و علاقمندان می توانند به صورت آنلاین این مراسم را دنبال نمایند.

در این مراسم از 10 فیلم برگزیده مجید مجیدی، رضا میرکریمی و نرگس آبیار به عنوان هیات داوران و همچنین 3 فیلم منتخب مردمی تقدیر خواهد شد.

سوگواره سوگ در خانه با همت موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1156

به "مراسم اختتامیه سوگ در خانه فردا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم اختتامیه سوگ در خانه فردا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید