عکس چهره افسرده شقایق دهقان پس از طلاق

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران : شقایق دهقان بازیگر خوب کمدی کشورمان پس از حرف و حدیث های فراوان، چندی پیش اظهار داشت که از همسر سابقش مهراب قاسمخانی جدا شده است.

عکس چهره افسرده شقایق دهقان پس از طلاق

شقایق دهقان از بازیگران سرشناس کشورمان است. شقایق دهقان با مهراب قاسمخانی ازدواج نموده بود. حاصل ازدواج شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی یک پسر به نام نویان بوده است. مدتی است که شقایق دهقان عکس هایی از خود به تنهایی منتشر می نماید چراکه مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان ازهم جدا شده اند.

این عکس که از شقایق دهقان منتشر شده نشان دهنده اوضاع روحی اوست که احتمالا در شرایط مساعدی نیست. امیدواریم حال این بازیگر خوب به زودی خوب گردد.

تاثیر شقایق دهقان در سریال های طنز

شقایق دهقان بازیگر طنز و بانمک ایرانی است که با وجود اینکه سال هاست در تلویزیون فعالیت دارد نه سینما، اما معروف و محبوب نیز هست. بازیگرانی مثل سحر قریشی بیشتر سعی دارند تا با حواشی سینما خود را بالا بکشند اما شقایق دهقان به وسیله هنر خود توانست به این صندلی برسد.

شقایق دهقان 3 بار کرونا گرفت

شقایق دهقان از آغاز ویروس کرونا تا به حال سه بار مبتلا شده است و آخرین بار هم چند روز پیش بود که با حالی ناخوش ویدیویی از خود منتشر کرد و اعلام نمود حالش بسیار وخیم است اما مدتی می گردد که خانم بازیگر خوب شده اند و خبر خوب شدنش را هم با انتشار فیلمی از پایکوبی و آوازش با آهنگ هایده نشان داد.

منبع : منیبان

منبع: رکنا
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1746

به "عکس چهره افسرده شقایق دهقان پس از طلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس چهره افسرده شقایق دهقان پس از طلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید