مصرف برق در استان های حاشیه شمالی کشور بیش از حد مجاز

به گزارش مجله پیامک مسعود، مدیرکل امور مشترکان شرکت توانیر گفت: مصرف انرژی استان های حاشیه شمالی و جنوب شرقی کشور بیش از حد مجاز است.

مصرف برق در استان های حاشیه شمالی کشور بیش از حد مجاز

به گزارش خبرنگاران، یاقوتی، مدیرکل دفتر انرژی و امور مشترکین شرکت توانیر شرح داد: در قیاس با هفته گذشته 4000 مگاوات بیشتر از هفته گذشته برق مصرف شده است، البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که همکاری مشترکان موجب شده که برق بیشتری را در اختیار مردم قرار بدهیم.

وی افزود: با توجه به محدودیت ها در منابع آبی بعضی استان ها با توجه به سقف مجاز تعیین شده، بیش از اندازه تعیین شده برق مصرف می کنند که استان های مرکزی کشور عموما در شرایط مجاز مصرف قرار دارند و در حاشیه شمالی جنوب شرق و جنوبی کشور، مجموعه مشترکان بیش از سقف مجاز استفاده می کنند.

یاقوتی اظهار کرد: من اطمینان دارم با اندازهی صرفه جویی و رعایت راه چاره های بسیار ساده که بار ها مطرح شده، سقف را کنترل کنیم و پایداری مطمئن تری را داشته باشیم.

مدیرکل دفتر انرژی و امور مشترکین شرکت توانیر گفت: با توجه به اطلاعاتی که گرفتیم در هفته آینده هوا متعادل تر می شود و شرایط بهتر خواهد شد و بخش عمده ای از این مسائل حل خواهند شد. توصیه های همیشگی ما در بحث سرمایش، تنظیم ترموستات سیستم های سرمایشی روی 26 یا 27 درجه است.

یاقوتی ادامه داد: بخش تجاری از مصارفی که تاثیری در کسب و کارشان ندارد، جدا پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: صنایع قسمت عمده ای از همکاران ما بودند و همواره مشترکان خانگی هم نقش موثری در کاهش مصرف دارند.

منبع: خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1627

به "مصرف برق در استان های حاشیه شمالی کشور بیش از حد مجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف برق در استان های حاشیه شمالی کشور بیش از حد مجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید