معرفی اپلیکیشن Reverse Movie FX؛ ویدیوهای خود را معکوس کنید

به گزارش مجله پیامک مسعود، اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که به حوزه ویرایش ویدیو علاقه دارید، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، چراکه قرار است به معرفی و بررسی اپلیکیشن Reverse Movie FX بپردازیم که در معکوس کردن ویدیوها به کمک تان می آید.

معرفی اپلیکیشن Reverse Movie FX؛ ویدیوهای خود را معکوس کنید

این اپلیکیشن از طریق استودیوی Bizo Mobile طراحی و عرضه شده و با داشتن بیش از 50 میلیون کاربر فعال، توانسته امتیاز خوب و بالای 4.6 را هم در گوگل پلی و هم در اپ استور کسب کند. توجه داشته باشید Reverse Movie FX منحصرا برای معکوس کردن ویدیوها، قرار دادن موسیقی و افکت های متنوع روی ویدیوها کاربرد دارد و یک ابزار ویرایش ویدیوی همه فن حریف به حساب نمی آید. اما کار خود را به خوبی انجام می دهد.

به محض اینکه این اپلیکیشن را نصب و اجرا کردید، وارد منوی اصلی آن می شوید. برای معکوس کردن ویدیوی مورد نظر خود تنها کافیست گزینه Start Reverse را لمس کنید و ویدیوی مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس کلیپ مورد نظر شما به سرعت معکوس می گردد. نکته جالب قضیه هم اینجاست که اپلیکیشن مجذوب کننده و کاربردی Reverse Movie FX علاوه بر اینکه ویدیوی شما را معکوس می کند موسیقی پیش زمینه آن را هم به طور کامل معکوس می کند. علاوه بر این ها، امکان قرار دادن موسیقی و فیلتر روی یک ویدیو هم فراهم است تا کاربران در صورت تمایل، جلوه تصویری و صوتی ویدیوی مورد نظر را هم متناسب با سلیقه خود تغییر دهند.

اگر شما در فضای مجازی فعالیت می کنید و یا بلاگر هستید فقط کافی ست از کارهایی نظیر فرایند درست کردن غذا، راه رفتن و فعالیت های روزمره خود ویدیو بگیرید و سپس آن ها را خیلی سریع و آسان معکوس کنید تا یک ویدیوی خلاقانه و مجذوب کننده داشته باشید که احتمالا بیشتر می تواند نظر مخاطبین را جلب کند. در منوی اصلی اپلیکیشن یاد شده گزینه ای به نام Example را هم مشاهده خواهید کرد. در این بخش مثال های متعدد و گوناگونی از شیوه کار و نتیجه های جالب و هیجان انگیز ویدیوهای معکوس را می توانید ببینید که ایده های مجذوب کننده و بسیار خوبی به شما می دهند. (تعداد زیادی از این مثال ها در نسخه پولی در دسترس قرار دارند).

ویژگی خوب دیگری که این برنامه دارد این است که شما می توانید بخشی از ویدیوی مورد نظر خود را معکوس کنید بدون اینکه روی کل ویدیو تغییر خاصی ایجاد گردد. به عنوان مثال شما می توانید از بازی کردن با توپ و یا پرتاب کردن آن به سمت دیوار ویدیو بگیرید و سپس بخشی از ویدیو را که در آن توپ را پرت می کنید، معکوس کنید. نتیجه به این گونه است که انگار توپ از سمت دیوار به دست شما باز می گردد.

اگر بخواهیم از ضعف های این اپلیکیشن بگوییم، باید به دو مورد اشاره کنیم که البته خیلی هم جدی نیستند و فقط اندکی راستا ما را برای رسیدن به چیزی که می خواهیم طولانی تر می کنند. نخست اینکه ویدیوهایی که در بخش مثال قرار دارند از طریق یوتیوب پخش می شوند؛ این یعنی شاید به نرم افزارهای تغییر دهنده IP نیاز داشته باشید تا بتوانید آن ها را بدون مشکل تماشا کنید. همچنین بعد از اتمام کار ویرایش، یک واترمارک نسبتا بزرگ هم روی ویدیو شما قرار می گیرد که اگر بخواهید حذف گردد، باید حتما نسخه پولی اپلیکیشن را تهیه کنید. پولی بودن یک اپلیکیشن هم هیچوقت نمی تواند یک نقطه ضعف برای آن باشد ولی بهتر می شد اگر واترمارک حداقل در ابعاد کوچک تری روی ویدیو قرار می گرفت.

این اپلیکیشن به صورت کلی رایگان است اما این نسخه تبلیغات دارد، یک سری از قابلیت ها نظیر کیفیت HD را به شما ارائه نمی دهد، تمامی مثال ها و افکت ها برایتان در دسترس قرار ندارد و در نهایت واترمارک هم در ویدیویتان قرار می گیرد. در نسخه پولی نه تنها خبری از تبلیغات و واترمارک نیست بلکه بدون محدودیت می توانید از تمام قابلیت های اپلیکیشن Reverse Movie FX استفاده کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1996

به "معرفی اپلیکیشن Reverse Movie FX؛ ویدیوهای خود را معکوس کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Reverse Movie FX؛ ویدیوهای خود را معکوس کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید