نمایش ضعیف نمایندگان ایران با حذف 3 فرنگی کار، فروزنده به رده بندی رفت

به گزارش مجله پیامک مسعود، در جریان رقابت های پنج وزن دوم کشتی فرنگی جوانان دنیا، رضانژاد در 60، مختاری در 67 و سید مهدوی در 97 کیلوگرم حذف شدند، فروزنده در 82 کیلوگرم به رده بندی رفت و رستمی در 72 کیلوگرم راهی گروه بازنده ها شد.

نمایش ضعیف نمایندگان ایران با حذف 3 فرنگی کار، فروزنده به رده بندی رفت

به گزارش خبرنگاران، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی دنیا از ظهر امروز (شنبه) در شهر تالین استونی برگزار گردید که در خاتمه هیچ کدام از نمایندگان ایران نتوانستند راهی فینال شوند.

نتایج فرنگی کاران ایران در پنج وزن دوم رقابت های قهرمانی جوانان دنیا به توضیح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم میلاد رضانژاد در دور نخست با نتیجه 9 بر یک آزاتجان آچیلوف از ترکمنستان را شکست داد. وی در دور بعد مقابل میروسلاو سولویان از اوکراین با نتیجه 8 بر 7 بازنده شد و با توجه به شکست این اوکراینی در دور بعد به حریف روس، رضانژاد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 کریستین وانزا از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 9 بر 4 از سد سرگئی کوتوزوف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. مختاری در این مرحله مقابل پیتون اومانیا از آمریکا با نتیجه 7 بر 3 بازنده شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا رستمی در دور اول با نتیجه 12 بر 7 اوتار ابولادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت وی در دور دوم مقابل الماز حسن اوویچ از صربستان با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. رستمی در این مرحله مقابل اولوو غنی زاده از آذربایجان با نتیجه 2 بر یک بازنده شد و با توجه به راهیابی رقیبش به فینال، راهی گروه بازنده ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند.

در وزن 82 کیلوگرم حسین فروزنده در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر سانجیت از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر کارن خاچاتریان از ارمنستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مقابل ساتوکی موکایی از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فروزنده در این مرحله به مصاف ایستوان تاکاس از مجارستان رفت و با نتیجه 16 بر 7 بازنده شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 97 کیلوگرم ابوالفضل سیدمهدوی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مارک راگینجر از اتریش را با نتیجه 5 بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل جرارد کورنیزاک از لهستان با نتیجه 4 بر 2 بازنده شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت های رده بندی و فینال 5 وزن نخست این رقابت ها نیز امشب برگزار می گردد که ایران 2 نماینده در فینال و 3 کشتی گیر در دیدار رده بندی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 211

به "نمایش ضعیف نمایندگان ایران با حذف 3 فرنگی کار، فروزنده به رده بندی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش ضعیف نمایندگان ایران با حذف 3 فرنگی کار، فروزنده به رده بندی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید