هراز دو طرفه شد

به گزارش مجله پیامک مسعود، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: از ساعتی پیش تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه نیمه سنگین و روان است و به همین دلیل ممنوعیت یک طرفه بودن هراز لغو شد.

هراز دو طرفه شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در مورد اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: از ساعتی پیش عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و روان گزارش شده و به همین دلیل یک طرفه بودن این محور که مقرر بود تا ساعت 2 بامداد فردا ادامه داشته باشد لغو شد.

وی ادامه داد: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه نمود: تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورهای مواصلاتی هستند.

سرهنگ محبی تاکید نمود: هموطنان با رعایت کامل مقررات هدایت و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را سپری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1061

به "هراز دو طرفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هراز دو طرفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید