طرفدار باید به همه استادیوم ها بیاید، دربی بدون تماشاگر رنگ ندارد

به گزارش مجله پیامک مسعود، به گزارش خبرنگاران، سهیل مهدی در تبادل نظر با برنامه رادیویی تهران ورزشی درباره برگزاری بازی های هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال و حضور احتمالی طرفداران در استادیوم ها گفت: با توجه به دو بازی که به صورت آزمایشی در دو هفته گذشته برگزار گردید، مقرر شد که برای ادامه این کار ابلاغیه و مجوز لازم صادر گردد، ولی تا این لحظه هیچ ابلاغ و دستوری به سازمان لیگ نرسیده است.

طرفدار باید به همه استادیوم ها بیاید، دربی بدون تماشاگر رنگ ندارد

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: غیر از لیگ برتر در لیگ دسته اول هم مسابقات برگزار می گردد و طرفداران می توانند حضور داشته باشند، برای ما قابل قبول نیست فقط در یک شهر تماشاگر داشته باشیم. تیم های دیگر می توانند با فراهم سازی زیرساخت ها از حضور تماشاگران بهره ببرند و خواهش ما هم در این راستا بود. با احترام به طرفداران استقلال و پرسپولیس امیدواریم این اتفاق را در شهرهای دیگر هم ببینیم.

وی درباره شرایط سایز استادیوم ها برای میزبانی تاکید نمود: موضوع آماده سازی استادیوم ها مربوط به مدیریت استادیوم و مسئولان باشگاه هاست. آنها باید شرایط خودشان را فراهم نمایند. در استادیوم آزادی هم بخشی از کار را دو تیم استقلال و پرسپولیس برعهده داشتند. به نظر ما در حال حاضر 60 درصد از استادیوم های کشور آمادگی حضور طرفداران را دارند و بقیه هم می توانند با یک هفته تأخیر شرایط زیرساختی را فراهم نمایند، ولی ما باید ابتدا مجوز حضور طرفداران را بگیریم.

مهدی بعلاوه خاطر نشان کرد: سامانه بلیت الکترونیکی اگر طراحی درست داشته باشد و کار بر اساس استانداردها انجام گردد، طرفداران می توانند به سامانه امید که نرم افزار کنترل واکسیناسیون است وصل شوند و این کنترل ها انجام گردد و بلیت الکترونیکی را هم تهیه نمایند.

وی درباره فرایند صدور مجوز برای حضور طرفدار در هر بازی اضافه کرد: موضوع به فراهم کردن زیرساخت ها مربوط است. در بحث مدیریت کار، وقتی جایگاه ها شماره گذاری گردد و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد مشکل کمتری برای حضور طرفداران وجود دارد. هر استان هم در خصوص حضور تماشاگران تصمیم گیری می نماید. در تهران نیز شورای تأمین استان تهران تصمیم گیری می نماید، اما مجوز حضور تماشاگران باید به وسیله وزارت بهداشت و ستاد کرونا صادر گردد.

سهیل مهدی درباره ارزیابی از حضور طرفداران در دو هفته گذشته در استادیوم آزادی توضیح داد: ما از هفته اول تا هفته دوم تغییرات فاحشی داشتیم که نشان می دهد مردم ما همکاری می نمایند. باید این تجربه حضور طرفداران را اجازه دهیم تا در آینده هم اتفاق بیفتد. شور طرفداران با گذشت زمان کمتر می گردد و فرایند رسیدگی به آئین نامه ها نیز بهتر خواهد شد. احتیاج به گذشت زمان است تا این مشکل هم حل گردد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره احتمال برگزاری ملاقات استقلال و پرسپولیس در دور رفت رقابت های فصل جاری لیگ برتر ادامه داد: ما می خواهیم طرفداران حضور داشته باشند. دربی بدون تماشاگر رنگ و بویی ندارد.

وی درباره اعلام برنامه ادامه بازی های لیگ برتر و صحبت درباره قیمت بلیت ها گفت: برنامه هفته های نهم تا پانزدهم را به زودی اعلام می کنیم که تیم ها برنامه ریزی نمایند. موضوع قیمت گذاری بلیت ها هم در اختیار باشگاه هاست و ما هیچ دخل و تصرفی نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1782

به "طرفدار باید به همه استادیوم ها بیاید، دربی بدون تماشاگر رنگ ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفدار باید به همه استادیوم ها بیاید، دربی بدون تماشاگر رنگ ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید