هوش مصنوعی بازار فروش محصولات اپل را نجات می دهد؟ ، تکنیک جدید تیم کوک برای بازاریابی معرفی گردید

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرهای جدید از شرکت اپل حکایت از آن دارند که شرکت اپل برای نجات بازار فروش خود، یک سیستم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی نموده است.

هوش مصنوعی بازار فروش محصولات اپل را نجات می دهد؟ ، تکنیک جدید تیم کوک برای بازاریابی معرفی گردید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تیم کوک؛ مدیرعامل اپل برای راه اندازی یک سیستم بازاریای مبتنی بر هوش مصنوعی با پلتفرمDataTiger، همکاری خواهد نمود.

پیش بینی ها نشان می دهند که پلتفرم DataTiger به خدمات اپل در زمینه خدمات نرم افزاری آینده این شرکت از جمله اخبار محصولات و جریانهای ویدئویی یاری می نماید. این پلتفرم در سال 2017 در لندن تاسیس شده است و اکنون اعلام نموده که خدمات نرم افزاری را ارائه می دهد که بازاریابی را به واسطه هوش مصنوعی پشتیبانی می نماید.

اپل همچنان بر افزایش خدمات خود متمرکز است و در کوشش است افزون بر محصولات سخت افزاری، بر محصولات مبتنی بر اپ ها نیز تاکید کند. درواقع اپل در کوشش است راهی جدید برای ارائه اطلاعات به کاربران و مصرف نمایندگان بیابد.

اپل در ماه آوریل برای عرضه یک محصول ویدئویی جدید برنامه ریزی می نماید که ممکن است در کنار خدمات اشتراکی اپل نیوز قرار گیرد. موفقیت این محصولات به شدت بر توانایی آنها در تامین محتوای آنچه که کاربران میخواهند بخوانند و تماشا نمایند، تکیه می نمایند. خدمات DataTiger می تواند به اپل برای درک آنچه مردم می خواهند روی دستگاه های خود مصرف نمایند، یاری کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 65

به "هوش مصنوعی بازار فروش محصولات اپل را نجات می دهد؟ ، تکنیک جدید تیم کوک برای بازاریابی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی بازار فروش محصولات اپل را نجات می دهد؟ ، تکنیک جدید تیم کوک برای بازاریابی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید