هیچ مسئله ای موبایل شیائومی کاربران ایرانی را تهدید نمی کند

به گزارش مجله پیامک مسعود، شرکت واردکننده محصولات شیائومی، ایجاد هرگونه مشکل برای گوشی های شیائومی در ایران به خاطر تحریم ها را رد کرد.

هیچ مسئله ای موبایل شیائومی کاربران ایرانی را تهدید نمی کند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، نوید پاشاپور مدیرعامل شرکت واردکننده محصولات شیائومی، ضمن رد ادعا های مطرح شده مبنی بر اینکه شرکت شیائومی به خاطر تحریم ها میخواهد تا گوشی های فروخته شده در بازار ایران را غیر فعال کند، تاکید نمود که این موضوع به وسیله آن ها و همکارانشان در کشور مبدا این کمپانی عظیم یعنی چین آنالیز شده و قرار نیست چنین اتفاقی برای گوشی های ایرانی رخ بدهد.

پاشاپور با تاکید بر اینکه طی روز های اخیر آپدیت هایی برای انواع گوش های شیائومی عرضه شده که مشکل تماس اضطراری را برای کاربران برطرف نموده گفت: کوشش یک ماهه و شبانه روزی همکارانمان با دیگر مسئولان شیائومی در چین منجر به این شد که بتوانیم کاری کنیم تا چنین آپدیتی برای تمامی مدل های پرفروش شیائومی در بازار ایران عرضه گردد.

او اضافه نمود: با دریافت این آپدیت مشکل عدم تماس اضطراری برای کاربران و دارندگان این گوشی ها حل خواهد شد و درست زمانی که چنین اتفاقی بعد از چندین روز کوشش و پشتکار به دست آمده، چنین خبری منتشر می گردد که صحت هم ندارد.

مدیرعامل شرکت واردکننده محصولات شیائومی توضیح داد: قرار نیست هیچ مسئله ای برای گوشی های شیائومی رخ بدهد و خبری از اعمال چنین تحریم هایی برای کاربران داخل کشور از سوی این کمپانی وجود ندارد.

به گفته پاشاپور مردم نباید نگرانی در این مورد داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1656

به "هیچ مسئله ای موبایل شیائومی کاربران ایرانی را تهدید نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مسئله ای موبایل شیائومی کاربران ایرانی را تهدید نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید