تور ایتالیا: ورود به ونیز پولی شد ؛ هزینه ورود11 دلار

به گزارش مجله پیامک مسعود، خبرنگاران : اگر به فکر سفر به ایتالیا در تابستان سال جاری هستید و می خواهید یک روز را در ونیز بگذرانید، حدود 11 دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

تور ایتالیا: ورود به ونیز پولی شد ؛ هزینه ورود11 دلار

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرنگاران به نقل از فوربس مقامات شهری سیستم رزرواسیونی برای بازتماشامایندگان یک روزه شهر ایتالیا به اجرا گذاشته اند که شامل هزینه ورودی است، در یک دوره آزمایشی که دولت امیدوار است با این طرح جهانگردی را مدیریت کند.

بر اساس این گزارش ، لوئیجی بروگنارو، شهردار ونیز، گفت: ما اولین شهری در دنیا خواهیم بود که این طرح سخت را اجرا می کنیم. ونیز در تعطیلات آخر هفته عید پاک بیش از 125000 بازتماشاماینده داشت که بروگنارو با ابراز خوشنودی از آن به عنوان جانی تازه درکالبد جهانگردی یاد کرد اما اذعان داشت که این شهر محبوب به مدیریت متعادل تر جهانگردی احتیاج دارد.

طبق پیش بینی ها ایتالیا یکی از پربازدیدترین مکان های اروپا در تابستان سال جاری خواهد بود.این هزینه فقط برای بازتماشامایندگان یک روزه است. هزینه ورودی برای جهانگردانی که یک شب در یکی از هتل های ونیز اقامت نمایند و قبلاً مالیات توریستی پرداخت نموده اند لغو می گردد.

جهانگردانی که می خواهند یک روز بدون اقامتگاه شبانه به ونیزسفر نمایند، باید روز مورد نظرخود را به صورت آنلاین رزرو نموده و سه یورو در فصل های خلوت و 10 یورو در تابستان، یا به ترتیب حدود 3 و 11 دلار بپردازند. این طرح آزمایش شش ماهه ممکن است سال آینده دائمی گردد.

سیمون ونتورینی، مشاور جهانگردی ونیز، گفت: مرحله آزمایشی در ژوئن شروع می گردد، و جهانگردان روزانه از طریق وب سایتی که از طریق شورا راه اندازی می گردد، دعوت می شوند تا رزرو نمایند. کسانی که رزرو می نمایند مشوق هایی مانند تخفیف برای ورود به موزه ها دریافت خواهند کرد. برای معین هزینه دسترسی، حداکثر آستانه 40000 یا 50000 بازتماشاماینده در روز معین می کنیم.

درباره ونیز

وِنیز (به ایتالیایی: Venezia) جزیره ای در شمال ایتالیا که در خلیجی از تالاب ونتزیا در نزدیکی دریای آدریاتیک قرار گرفته است و به صورت جزیره های کوچک است. جزیره ها از طریقٔ کانال هایی از هم جدا شده اند و تردد در شهر از طریق قایق صورت می گیرد و خودرویی وجود ندارد. ونیز یکی از شهرهای جهانگردپذیر ایتالیااست و سالانه میلیون ها جهانگرد به این شهر می فرایند. از تماشای های این شهر می توان به میدان سن مارکو محل دفن مرقس یکی از حواریون عیسی مسیح که به سن مارکو مشهور است، اشاره نمود.

شهر ونیز به خاطر شکل عجیب و بعلاوه تعدد آثار تاریخی و هنری و معماری در فهرست میراث دنیای یونسکو نیز قرار گرفته که همین موجب شده سالانه میلیون ها نفر (بیست میلیون به طور تقریبی) از سر تا سر دنیا برای تماشا این شهر سفر نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 1939

به "تور ایتالیا: ورود به ونیز پولی شد ؛ هزینه ورود11 دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: ورود به ونیز پولی شد ؛ هزینه ورود11 دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید