پارک ملی هوگ ولوو یکی از تفریحگاه های هلند به شمار می رود

به گزارش مجله پیامک مسعود، جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، پارک ملی هوگ ولوو یکی از تفریحگاه های هلند به شمار می رود.

پارک ملی هوگ ولوو یکی از تفریحگاه های هلند به شمار می رود

بزرگترین پارک ملی هلند، هوگ ولوو بین آرنم و آپلدورن قرار گرفته است. این پارک ملی با پوششی نزدیک به 13800 هکتار، بزرگترین ذخایر طبیعی در کشور و یکی از محبوب ترین منطقه ها سفر روزانه برای افراد محلی و گردشگران است. این منطقه با داشتن جنگلهای متراکم در شمال و یک پارک مجسمه ای مجذوب نماینده زمانی یک ملک و ذخیره شکاری کشور بوده و تا به امروز خانه بسیاری از گوزنهای ماده و قرمز است. برترین قسمت حفاظت شده پارک شامل منطقه ای از تپه های شگرف در هم پیچیده با جنگل و بوته های قطع شده در جنوب و شرق است که با یخ های سفت آن تا 100 متر ارتفاع دارد.

بعلاوه، اینجا یک منطقه محبوب برای تماشای پرندگان و پیاده روی و دوچرخه سواری است. دلیلی که بسیاری از افراد اینجا را برای بازدید انتخاب می نمایند، موزه برجسته کرولر مولر بوده که دومین مجموعه بزرگ دنیا از آثار ونگوگ را در خود جای داده است. علاوه بر این، این مجموعه شامل نقاشی های امپرسیونیست و اکسپرسیونیست از سزان، مانت، مونه و رنوار هست. در بیرون از اینجا یکی از بزرگترین باغ های مجسمه سازی اروپا آثاری از رودین، هپورث، دوبفت و دیگران را به نمایش میگذارد.

منبع: همگردی
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: masuodsms.ir شناسه مطلب: 2038

به "پارک ملی هوگ ولوو یکی از تفریحگاه های هلند به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملی هوگ ولوو یکی از تفریحگاه های هلند به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید